  • 131. Data: 2003-10-21 12:48:06
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gap
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> [...]
    >+ > Widzisz - czyli jednak. A mozna wiedziec czemu nie lubisz?
    >+
    >+ Heh, chyba pozostało mi to z czasów gdy było ORMO.
    >+ Do milicji nie miałem nic gdyż uważałem, że są to
    >+ ludzie którzy wykonują *swoją pracę* [...]
    >+ Na równi z nimi traktuję - "kanarów" i straż miejską.

    A kontroler to co robi ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 132. Data: 2003-10-21 12:54:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003, Olo Kwasniak wrote:

    >+ >> Dostała
    >+ > >+ mandat.
    >+ >
    >+ > "Opłatę karną", to dla porządku.
    >+
    >+ "Opłatę dodatkową" - to dla jeszcze większego porządku ;-)

    Erm, no... bez bicia się przyznaję :) Również do tego że
    sam spostrzegłem po wciśnięciu CTl-X, ale nie chciało mi się
    czytnika zmieniać ;) (pine nie ma CANCELa, wtedy sięgam
    po Netscape :)).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 133. Data: 2003-10-21 13:04:52
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gapę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003, rodzic wrote:

    >+ > "Opłatę karną", to dla porządku.
    >+ > A trzeba było sprawdzić w regulaminie czy cenniku:
    >+
    >+ Nie rozumiem. W jakim regulaminie, czy cenniku?

    "Twojego" przedsiębiorstwa komunikacyjnego, jak wyłożono.
    [...]
    >+ Na znaczkach nie ma daty sprzedaży.

    Jak dla mnie starczy.
    Formalnie problem jest w twoim ręku, niestety również w ręku
    kilkuset tysięcy czy kilku milionów mieszkańców (zależnie
    od rejonu objętego "powierzeniem komunikacji") - bo to
    Rada Miasta dopłaca z budżetu (miasta) i jest w stanie
    wymusić jakąś tam organizację komunikacji, w tym
    biletologii.
    [...]

    No to niestety...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 134. Data: 2003-10-21 13:05:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003, NoMAD wrote:

    >+ > Na znaczkach nie ma daty sprzedaży.
    [...]
    >+ Czyli w dniu zdarzenia tego biletu nie mozna bylo juz kupic?
    >+ (Ale to by bylo chyba za piekne... prawda Gotfryd?)

    MSZ prawda (że zbyt piękne). Pytałem dlatego że spora
    część firm przewozowych *przewiduje* w regulaminie
    sposób postępowania przy braku biletu, i m.in. w tym
    celu wymaga datowania sprzedaży.
    Bilety okresowe KZK-GOP są datowane dniem sprzedaży,
    dotyczy to również biletów bez okaziciela, w tym
    jednodniowych :) (niezaleznie od datowania datą
    użycia/ważności, co można zrobić przy zakupie
    lub w kasowniku).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 135. Data: 2003-10-21 13:07:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003, rodzic wrote:

    >+ Regulamin "kuty na cztery nogi". Nic, tylko płacić :(
    [...]
    >+ Uczmy się (i dzieci) cwaniactwa!

    Nie, zmień regulamin na jakiś cywilizowany ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 136. Data: 2003-10-21 13:13:29
    Temat: Kara umowna (było: Mandat za jazdę na gap)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003, kam wrote:

    >+ NoMAD wrote:
    >+ >>to można zastrzegać karę umowną za świadczenie pieniężne? :)
    >+ > a znajdujesz tu uzasadnienie do a contrario? :-)
    >+
    >+ ja nie, ale zdaje się, że nasze sądy tak...

    Znaczy kara umowna 50 zł za przekroczenie debetu na ROR
    w CitiBanku jest nielegalna, dobrze rozumiem ?

    pozdrowienia, Gotfryd