  • 1. Data: 2003-10-18 04:38:58
    Temat: Halasliwa dzialalnosc w domu mieszkalnym
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Witam!
    W kamienicy w ktorej mieszkam niedawno otwarto sklep miesny. Przed godzina
    6.00 rano jest dostawa (rzucanie wyladowanych miechem pojemnikow na
    wykafelkowana podloge), potem do 7.00 trwa rabanie owego miecha na kawalki.
    Dzieki tym prostym aczkolwiek halasliwym czynnosciom zarowno moja zona jak
    i dziecko budza sie juz przed 6.00 rano. Moje pytanie jest nastepujace:
    jakie przepisy reguluja takie sprawy, a moze znacie takie przyklady z zycia
    - jak to ugryzc? Straz miejska? Policja? Administracja? Nie chodzi mi o to,
    zeby walczyc na noze przez 3 lata w sadach tylko zeby jak najszybciej bylo
    cicho!

    Pozdrawiam grupowiczy!

    --
    Tobi

  • 2. Data: 2003-10-18 07:54:55
    Temat: Re: Halasliwa dzialalnosc w domu mieszkalnym
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 18 Oct 2003 06:38:58 +0200, Tobi napisał/napisała:
    > zeby walczyc na noze przez 3 lata w sadach tylko zeby jak najszybciej bylo
    > cicho!

    A moze kupic jakies wygluszacze na podloge ? :/

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 3. Data: 2003-10-18 08:53:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    Papik <p...@a...net> niebacznie popelnil

    > A moze kupic jakies wygluszacze na podloge ? :/
    Podasz przepis który zobowiązuje właściciela do pokrycia kosztów?
    Bo jak nie to NTG- pmb, albo p.s.dobre.rady.życiowe

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2003-10-20 05:55:48
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003 06:38:58 +0200, Tobi wrote:

    Naprawde nikt nie jest w stanie wskazac nawet kodeksu jaki sie tym zajmuje?

    --
    Tobi