  • 111. Data: 2014-05-09 20:03:47
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > W sensie prawnym?

    W sensie językowym.

    > To nie uzywaj "karalne" na .prawo

    Bo co mi zrobisz?

    > Ale rozmawialismy o taksowkowej korporacji z jednym samochodem :>

    Przeczytaj konktekst i nie nudź.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 112. Data: 2014-05-09 20:05:26
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 19:53, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Ale ma to sens tylko wtedy jeżeli rozumie się postawe drugiej strony i do
    > niej się odnosi.

    PRzeciez doszlismy ugody :)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 113. Data: 2014-05-09 20:08:28
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 19:53, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Na razie się nie zdziwiłem...

    Widzisz, nasz maturzysta tez sie przez lata nie zdziwil... ;)

    > Mylisz wpłate w jakims byle punkcie z przelewem?
    > Przelewy to się w banku robi.

    Albo na poczcie. Albo w punkcie oplat.

    > I to całkiem niedawno.

    > A to przegapiłem.

    wredne i podstepne. banki /niektore/ wprowadzily detekcje wklejania i
    kaza przepisac 4 ostatnie cyfry rachunku recznie /nie wiem ktore banki,
    tak slyszalem/

    > Tak samo jak ci moga karte zeskanowac przy płatnosci.

    Jednak inaczej troche. Karta - rzecz fizyczna.

  • 114. Data: 2014-05-09 20:09:26
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 20:01, Wojciech Bancer wrote:

    > Wiem. Ale skoro odpowiadasz na jedno zagadnienie przełączając kontekst,
    > to jest to zmiana tematu.

    Nie, To byl przyklad.

  • 115. Data: 2014-05-09 20:11:53
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 19:53, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Nic. Ale nie uwazałem, ze sensowne jest wbieganie na ostatnia chwile.
    > IMO warto dojsc przed czasem, ochłonąc, porozmawiac ze znajomymi i
    > spokojnie wejsc.

    Ale to nie ma nic wspolnego z potencjalnymi problemami w trakcie podrozy.

    Widzisz - Twoja motywacja wyjscia wczesniej byla calkiem inna.

    Nie robiles tego zapobiegawczo "bo cos moze sie po drodze przytrafic".
    Tylko z innych powodow.

    > Jedna z bardzo prostych rad dotyczacych szukania pracy.
    > Nie przychodź na spotkanie w punkt. Przyjdź wczesniej, ochłoń, zapoznaj się
    > z miejscem itp itd.

    heh, na jedna rozmowe kiedys dawno spoznilem sie godzine.

    dostalem robote :D

    > Za przeproszeniem - wysikać się warto przed. :)

    :D

  • 116. Data: 2014-05-09 20:12:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 20:02, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale jest doświadczonym kierowcą i potrafi przewidzieć ile dana trasa
    > czasu zajmie w danej godzinie. Choćby z tego powodu, że często i długo
    > po mieście jezdzi.

    Ale tylko w idealnych powtarzalnych okolicznosciach.

    > Wróżką nie trzeba być.

    Racja, w idealnych powtarzalnych okolicznosciach.

  • 117. Data: 2014-05-09 20:15:11
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Malpy i Delfiny scripsit:

    > Nie wiemy gdzie w przestrzeni i na osi czasu byl nasz niedoszly
    > maturzysta, wiec zostajemy, ze spoznil sie bo wyszedl na styk przy
    > sprzyjajacych wiatrach.

    Tę wiedzę można wywnioskować m.in. z jego wypowiedzi:
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15927148,Prze
    z_awarie_tramwaju_spoznil_sie_na_mature__Rozwaza.htm

    Zresztą przychodzenie na styk w tym wypadku to nieporozumienie. Przed egzaminem
    trzeba jeszcze dopełnić kilku formalności, a to zajmuje trochę czasu.

    --
    Jacek Skowroński

  • 118. Data: 2014-05-09 20:16:30
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 19:53, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Dlatego nie trzeba było zabezpieczac jakis ekstra srodków transportu.
    > Ot godzinak wczesniej by wystarczyła.
    >
    > P.S. I nie wierze ze wczesniej te trase pokonywał przez 4 lata i nigdy sie
    > zaden element komunikacji nie spóźnił, zepsuł etc.

    Ale jego doswiadczenie pokazywalo, ze nawet jak sie spoznil na lekcje,
    to nie bylo dramatu, na klasowke - siadal pozniej i pisal, mial po
    prostu mniej czasu.

    Swoja droga ciekaw jestem, czy nauczyciele wystarczajaco jasno (i czy w
    ogole) poinformowali uczniow o zasadach - w tym o tym, ze jak sie spozni
    (i ile) to nie bedzie mogl przystapic.

    Jesli tego nie zrobili z nalezyta starannoscia, to moglaby to byc linia
    obrony ;)

    Inna sprawa - czy zadzwonil i poinformowal, ze ma problem i ze prosi,
    aby poczekano na niego. Ja bym w takiej sytuacji tak zrobil.

  • 119. Data: 2014-05-09 20:17:52
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 20:03, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W sensie językowym.

    to idz pisac na grupe jezykowa, a nie prawną ;P

    > Bo co mi zrobisz?

    Wysmieje. Bo poki co grzecznie zwracam uwage, ze to grupa prawna, wiec
    niektore slowa znacza cos innego niz potocznie. A to z kolei moze
    prowadzic do nieporozumien.

  • 120. Data: 2014-05-09 20:29:31
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 19:53, Budzik wrote:

    > Nie musisz precyzowac. Napisałem wyraźnie "nie zdał" co jest zgodne z
    > prawdą.

    nie przystapil

    taka jest prawda

    > Hmm. A zdał?

    zeby zdac (lub nie zdac), musialby najpierw przystapic

    a on po prostu nie przystapil.

    jak przystapi - to zobaczymy czy zda czy nie.

    > Zgadza sie.
    > Ale dwa z trzech stanów to "nie zdał" z tym ze jeden jest połączony z
    > brakiem wyniku a drugi z wynikiem negatywnym.

    Bo az sie zaglebie w regulaminy. Ale skoro wiesz lepiej - od razu podaj
    mi link, ze nie przystapil, oznacza - jak twierdzisz - nie zdal.

    > Czyli nie zdał (ale nie oblał)

    > Czyli nie zdał bo oblał.

    Zeby oblac, trzeba dostac mniej punktow niz minimum.

    Ile punktow dostaje ktos, kto nie przystepuje do egzaminu?

    > Takie proste myslenie.
    > Jak trzeba punktualnie zjawić się na waznym spotkaniu to kołchoz.

    Nie. Zwolnienie bo ktos sie spoznil. To mnie smieszy.

    > Oczywiście ze nie. Przeważnie.
    > Ale może być. Np. nie zlozenie na czas oferty przetargowej.

    I dochodzimy do tego, czy za to wolno zwolnic pracownika, zaczynamy
    badac okolicznosci.

    > Jezyk polski jest tak bogaty ze mozna powiedziec i tak i tak. I kazdy to
    > rozumie.

    Kupie zamek.

    Co zrozumiales?

    > A takie czepianie sie słowek nie dosc ze nie wnosi nic do dyskusji, i ze
    > dodatkowo jest wytykaniem błędu którego nie ma, to dodatkowo jest zwykłą
    > małostkowością.

    JEsli mowie nieprecyzyjnie, to oczywiste jest, ze ktos moze zrozumiec
    cos innego niz mam na mysli.

    Kupie zamek.

    Co do minuty.

    Dokonał rozboju czy po prostu ukradł?

    > Widzisz. Znowu czepiasz się słówek.

    Chcialem rozladowac sytuacje i nie rozumiem, czemu nie zrozumiales, choc
    dalem wyjebista emotke.

    Mniej sie spinaj.

    > Stwierdzenie "pozwolisz ze sie nie zgodze" nie jest de facto pytaniem o
    > pozwolenie.

    To napisz: Jednakże nie zgadzam sie z Tobą w tej kwestii ;P

    > Masz jakies problemy z rozumieniem tesktu?

    MAm problemy z odgadywaniem co poeta mial na mysli.

    > Nie.

    To moze 40 minut?