  • 1. Data: 2021-10-02 17:46:23
    Temat: Lewackie presto sięgnęło Wielkiej (tfu) Brytanii
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Rafał Ziemkiewicz zatrzymany w Wielkiej Brytanii. Stanisław Janecki: Albion schodzi
    na lewackie psy":
    www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/janecki-o-zatr
    zymaniu-ziemkiewicza-albion-schodzi-na-lewackie-psy/
    d4pxdqy,79cfc278

  • 2. Data: 2021-10-02 17:53:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.10.2021 o 17:46, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Albion schodzi na lewackie psy":
    > www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/janecki-o-zatr
    zymaniu-ziemkiewicza-albion-schodzi-na-lewackie-psy/

    Taki patriota, a wysyła córkę na studia za granicę?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2021-10-02 18:43:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Subject: Lewackie qrewstwo sięgnęło Wielkiej (tfu) Brytanii
    Jakiś chochlik (niewątpliwie dotknięty lewak ;)) podmienił mi "qrewstwo" na "presto"
    oczywiście bez wiedzy i zgody.

  • 4. Data: 2021-10-02 18:46:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Sprawa miała związek z żądaniami brytyjskiej laburzystki Rupy Huq"

    Że co? Domagała się i już aresztowanie?

    To ja się domagam aresztowania Millera jak tylko wróci z Brukseli ;-)

  • 5. Data: 2021-10-02 20:24:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-02 o 18:46, _Master_ pisze:
    > "Sprawa miała związek z żądaniami brytyjskiej laburzystki Rupy Huq"
    >
    > Że co? Domagała się i już aresztowanie?

    O rany, skąd taki wniosek?
    Nie ma ani słowa o przyczynach aresztowania
    (w tym podlinkowanym tekście i w innych też, bo nie ma jeszcze
    oficjalnego komunikatu strony brytyjskiej?)
    Może aresztowali go za lewackie poglądy?

  • 6. Data: 2021-10-02 22:37:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-02-października-2021 o 20:24, cef pisze:
    > Może aresztowali go za lewackie poglądy?

    Nie jesteś przygotowany do dyskusji ;-)

    Ta pani złożyła taki wniosek. Kto go przyjął i puścił w obieg?

    Tego teraz będą dotyczyć przeprosiny dla tego pana który raz jest Żydem
    a raz antysemitą w zależności komu się nie podoba jego wypowiedź.

    W każdym razie jest to represja za poglądy.

  • 7. Data: 2021-10-02 22:50:37
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > W każdym razie jest to represja za poglądy.

    Od kiedy mowa nienawiści to poglądy, panie nieogarnięty?

  • 8. Data: 2021-10-02 23:11:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-02 o 22:37, _Master_ pisze:

> [...]

    > a raz antysemitą w zależności komu się nie podoba jego wypowiedź.
    >
    > W każdym razie jest to represja za poglądy.

    Wniosek tej pani jest bez związku, bo chyba nie myślisz,
    że Brytole jakkolwiek do tego nawiążą.
    Tam w służbach celnych (i dyplomatycznych) nie ma takiego
    matołectwa.

    Więc poczekaj na ustalenia.

    W poniedziałek się dowiesz, że sam poprosił o odizolowanie,
    bo bał się czegoś i poprosił o ochronę służby na lotnisku
    i dlatego tak szybo wrócił do kraju i prosi, żeby nie rozdmuchiwać tematu.

  • 9. Data: 2021-10-03 01:28:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-02, cef <c...@i...pl> wrote:

    > Wniosek tej pani jest bez związku, bo chyba nie myślisz,
    > że Brytole jakkolwiek do tego nawiążą.

    Ta pani wnioskowała również o niewpuszczanie Trumpa.

> [...]
    > bo bał się czegoś i poprosił o ochronę służby na lotnisku
    > i dlatego tak szybo wrócił do kraju i prosi, żeby nie rozdmuchiwać tematu.

    Coś faktycznie ostatnio mało o nim piszą. Notatka mówi, że zatrzymano mu
    leki. Weź jakiś zakazany lek, zostań zatrzymany, niech prasa głosi, że
    za poglądy. Ale to z pewnością nie ten przypadek bo to szlachetny i
    pełen cnót prawicowiec jest.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2021-10-03 18:51:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-02-października-2021 o 22:50, n...@o...pl pisze:

    > Od kiedy mowa nienawiści to poglądy, panie nieogarnięty?

    Jeśli użycie zwrotu "legenda holocaustu" bez przeczytania całego zdania
    (nie mówiąc o książce) albo SYJONIŚCI (to już kuriozum bo to poprawne
    używane przez Żydów określenie) uznamy za mowę nienawiści to MASZ RACJĘ.

    Trzeba być FASZYSTĄ aby robić takie manipulacje i dyskryminować za poglądy.

    PS> A UWAGA! książka nie była o Żydach a chodziło o kilka zdań (nawet
    zwrotów) wyrwanych z kontekstu.

    Takie strefy wolne od LGBT. To jest dopiero KURESTWO!