  • 11. Data: 2021-10-03 20:37:40
    Temat: Re: Lewackie presto sięgnęło Wielkiej (tfu) Brytanii
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Coś faktycznie ostatnio mało o nim piszą. Notatka mówi, że zatrzymano mu
    > leki. Weź jakiś zakazany lek, zostań zatrzymany, niech prasa głosi, że
    > za poglądy. Ale to z pewnością nie ten przypadek bo to szlachetny i
    > pełen cnót prawicowiec jest.

    Ale jednak jego córka wybrała się na studia na lewacką uczelnie w UK a
    nie nasz prawicowy kul albo rydzykostudia;)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-10-03 20:41:27
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale jednak jego córka wybrała się na studia na lewacką uczelnie w UK a
    > nie nasz prawicowy kul albo rydzykostudia;)

    Bo sprzedaje bzdury. Ale za mądry by w nie wierzyć :)
    Oxford nie wziął się z pensji dziennikarza.

  • 13. Data: 2021-10-03 20:46:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2021 o 20:41, n...@o...pl pisze:

    > Bo sprzedaje bzdury. Ale za mądry by w nie wierzyć :)
    > Oxford nie wziął się z pensji dziennikarza.

    Z ciekawości - jaka jest twoje teoria? Kto płaci? ;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-10-03 22:24:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale Wam żal dupę ściska. ;-)

  • 15. Data: 2021-10-03 23:05:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2021 o 22:24, _Master_ pisze:
    > Ale Wam żal dupę ściska. ;-)

    Przecież nie nas cofnęli... :P

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-10-04 02:04:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale jednak jego córka wybrała się na studia na lewacką uczelnie w UK a
    > nie nasz prawicowy kul albo rydzykostudia;)

    Może po prostu chciała pewnie wybic się językowo na coś lepszege niż "If
    you would like some wine, please, help yourself, Jerry". Ale może zdolna
    i dostała uczelniane stypendium. Albo dostała polskie "stypendium" - w
    końcu nie wiemy co studiuje, może prześladowanie Chrześcijan? A może
    rodzice wzieli kredyt?

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2021-10-04 07:23:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Oct 2021 18:46:10 +0200, _Master_ wrote:
    > "Sprawa miała związek z żądaniami brytyjskiej laburzystki Rupy Huq"
    >
    > Że co? Domagała się i już aresztowanie?
    >
    > To ja się domagam aresztowania Millera jak tylko wróci z Brukseli ;-)

    A jestes "polskim pisowcem" ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2021-10-04 08:13:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ściska bo wiecie że będzie afera i lewactwo dostanie propagandowo po
    PYSKU za łamanie wolności słowa.

    A gdyby tak zakaz wjazdu do Polski kilku komisarzy unijnych,
    bajkopisarzy i aktywistów LGBT?

    Oczywiście argumentując głoszeniem przez nich mowy nienawiści i poglądów
    szkodliwych i niezgodnych z naszą tożsamością blblblblbaaaa

    Wyobrażasz sobie? ;)
    I wystarczy jeden poseł. Choćby Maciarewicz ;-)

  • 19. Data: 2021-10-04 08:14:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jestem Polakiem i pamiętam w jakiej on organizacji działał i nad jakimi
    służbami miał pieczę.

    A Ty pamiętasz?

  • 20. Data: 2021-10-04 08:48:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Że co? Domagała się i już aresztowanie?
    >
    > To ja się domagam aresztowania Millera jak tylko wróci z Brukseli ;-)

    Ale ale ... jak rozumiem, to stosowny wniosek pani Hug zlozyla duzo
    wczesniej, a brytyjskie sluzby:
    -namierzyly Ziemkiewicza i wpisaly w komputer na przyszlosc,
    -byly gotowe zatrzymac kazdego Rafała Ziemkiewicza z Polski ..

    wiec jak to bylo?

    ktos tam pilnuje bloga i podkablowal, ze sie udaje do UK?

    J.