  • 41. Data: 2021-10-06 11:56:12
    Temat: Re: Lewackie presto sięgnęło Wielkiej (tfu) Brytanii
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Komentuje i wystarczająco głośno.

    Przyczyna: zawiść, podłość, donosicielstwo na podstawie oszczerstw.

    A u Angoli bezwład administracyjny i sranie w gacie przed POPRAWNOŚCIĄ
    POLITYCZNĄ.

    To babsko co się chwali "mocą nie wpuszczania" jest antysemitką i
    zyskuje głosy w śród islamistów. Były oskarżenia. A teraz się
    usprawiedliwia że przecież ona właśnie walczy ze złoczyńcami ;-)

    To wszystko jest żałosne. Czekam aż zatrzymają np. Biedronia bo kiedyś
    krzywo spojrzał na ciapatego ;-)

  • 42. Data: 2021-10-06 12:23:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 6 Oct 2021 11:56:12 +0200, _Master_ napisał(a):

    > zawiść, podłość,

    Wyjątkowo udanie opisałeś Ziemkiewicza, ale może wyjaśnisz w końcu, po co
    tak uparcie pcha się do lewackiego multi-kulti, w którym nikt nie rozumie
    jego wyrafinowanych dowcipów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2021-10-06 22:13:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-06 o 11:56, _Master_ pisze:
    > Komentuje i wystarczająco głośno.

    No nie wiem. Jak go zatrzymali, to się dowiedziałem.
    A potem sprawa ucichła.

    > Przyczyna: zawiść, podłość, donosicielstwo na podstawie oszczerstw.

    Naprawdę taki był oficjalny komunikat?

    > To wszystko jest żałosne.

    No jest. Ale każdy inaczej definiuje wszystko.