  • 1. Data: 2021-10-01 10:36:25
    Temat: biała flaga
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Sejmik małopolski - podobnie jak kilku innych województw - za garść kukizów
    sprzedał swe niezłomne zasady i odwołał uchwałę w sprawie deklaracji
    anty-LGBT.

    Poseł Marek Sowa wręczył z tej okazji pisowskiemu marszałkowi białą flagę.
    Ośrodek Monitorowania Antypolonizmu zawiadamia teraz ziobroturę, że
    znieważono sztandar państwowy, bo rzekomo biała flaga została wydarta z
    biało-czerwonej.

    https://glos24.pl/awantura-o-flage-na-sesji-malec-le
    ch-trudno-o-bardziej-zenujacy-spektakl

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-10-01 10:54:08
    Temat: Re: biała flaga - Bez wielkiej fury EUEo przez UE LGBT-IQ nie dla się lubić?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > Ośrodek Monitorowania Antypolonizmu zawiadamia teraz ziobroturę, że
    > znieważono sztandar państwowy, bo rzekomo biała flaga została wydarta z

    UE/UE osiągnęła historyczny sukces w misji przekonywania że LGBT-IQ nie
    da się lubić bez wielkiej fury EURo. <cynizm> Jak dla mnie *dopóki* jest
    *wielka* fura EURo przez UE to jakoś tam ujdzie. </cynizm>

    Wymuszany szacunek jest wielkie gówno wart IMHO.

    A jak chcesz pełnego politycznego cynizmu: Strona przeciwna może wybrać
    2-3 miasteczka/gminki które takich uchwał nie odwołają
    *z tego powodu* i organizować tam wycieczki.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-10-01 10:56:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 01 Oct 2021 10:54:08 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Wymuszany szacunek jest wielkie gówno wart IMHO.

    Nie spodziewałem się, że tak szczerze wypowiesz się o Złodziejskiej
    Prawicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-10-01 14:46:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.10.2021 o 10:54, A. Filip pisze:

    > Wymuszany szacunek jest wielkie gówno wart IMHO.

    Dopóki prawackie bezmyślne pokemony nie zrozumieją, że ludzi trzeba
    szanować, to trzeba ten szacunek na nich wymuszać.

    Na właścicielach niewolników też trzeba było wymusić szacunek do ludzi.
    Trochę to trwało, ale dzięki temu dzisiaj niewolnictwo jest nielegalne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2021-10-01 15:07:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Oct 2021 10:54:08 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

> [...]
    > da się lubić bez wielkiej fury EURo. <cynizm> Jak dla mnie *dopóki* jest
    > *wielka* fura EURo przez UE to jakoś tam ujdzie. </cynizm>

    Ale ale ... teraz nam tej fury nie dadza, bo trzeba zaplacic kare za
    kopalnie :-)

    A co tam w tej deklaracji bylo, ze az trzeba bylo uchylac?

    J.

  • 6. Data: 2021-10-01 16:51:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.10.2021 o 14:46, Kviat pisze:

    > Trochę to trwało, ale dzięki temu dzisiaj niewolnictwo jest nielegalne.

    Co nie znaczy, że nie istnieje.

  • 7. Data: 2021-10-02 11:57:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.10.2021 o 16:51, nadir pisze:

    > Co nie znaczy, że nie istnieje.

    Co nie znaczy, że nie trzeba na nich wymuszać szacunku do ludzi.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2021-10-02 12:14:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Co nie znaczy, że nie trzeba na nich wymuszać szacunku do ludzi.

    To ile był wart wymuszony szacunek niewolników dla demokracji
    właścicieli niewolników?

    Jak ty myślisz że po zniesieniu niewolnictwa wymuszona (na długo)
    szacunek dla "czarnych" w Byłych Stanach Skonfederowanych to
    możesz być idiotą. Na posiadaczach niewolników nie wymuszono szacunku
    dla "czarnych" a tylko uznanie (w teorii) zniesienie niewolnictwa.
    Czy chain-gangs "mogły" sprawiać wrażenie nie za dużej różnicy z
    okresem niewolnictwa?

    BTW pozbawienie legalnej własności bez odszkodowania *w USA* stanowi
    wart zapamiętania praktyczny przykład granic mocy "najświętszego prawa
    własności".

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-10-02 12:42:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.10.2021 o 14:46, Kviat pisze:
    > Na właścicielach niewolników też trzeba było wymusić szacunek do ludzi.
    > Trochę to trwało, ale dzięki temu dzisiaj niewolnictwo jest nielegalne.

    Albo po prostu zmieniło nazwę :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2021-10-02 12:45:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.10.2021 o 12:14, A. Filip pisze:
> [...]
    > możesz być idiotą. Na posiadaczach niewolników nie wymuszono szacunku
    > dla "czarnych" a tylko uznanie (w teorii) zniesienie niewolnictwa.

    Zniesienie niewolnictwa w USA oznaczało, że władze państwowe przestały
    wspierać przymuszanie do niewolnictwa oraz obejmowały ochroną prawną
    niewolników jako ludzi. Nie było osobnych praw dla wolnych i
    niewolników. Ale to niewolnicy musieli sami wypracować sobie wolność.
    Ucząc się, zdobywając samodzielnie środki do życia itd. Bycie wolnym, to
    nie tylko przywileje, ale i obowiązki.

    --
    Robert Tomasik