  • 1. Data: 2021-10-03 02:52:08
    Temat: Chcą przejąć obywatelom internet. Cenzura!
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Jeszcze i tego im mało, bo przecież potrzeba dodatkowych stołków, żeby
    było do kogo pisać odwołania i skargi.

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/kontro
    la-nad-internetem-rzad-walczy-sam-z-soba-analiza/ftc
    bdrc,79cfc278

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-10-03 13:55:10
    Temat: Re: Chcą przejąć obywatelom internet. Cenzura!
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    niedziela, 3 października 2021 o 02:52:36 UTC+2 Animka napisał(a):
> [...]
    > było do kogo pisać odwołania i skargi.
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/kontro
    la-nad-internetem-rzad-walczy-sam-z-soba-analiza/ftc

    Na dwoje babka wróżyła.
    Z jednej strony:
    W myśl projektu użytkownicy portali społecznościowych będą mogli m.in. zaskarżać
    decyzje o zablokowaniu lub usunięciu ich konta do Rady Wolności Słowa.
    Czyli kopiują rozwiązania np. z niemiec o czym niemiecki onet oczywiście nie napisze.

    Z drugiej strony niech pisy popatrzą na siebie. Słowo klucz: ban&Pospieszalski.

  • 3. Data: 2021-10-03 21:47:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-03 o 13:55, Alojzy Gąska pisze:

> [...]

    > Czyli kopiują rozwiązania np. z niemiec o czym niemiecki onet oczywiście nie

    Powstaną nowe jednostki budżetowe czy jakieś ministerstwo, znajomi
    dostaną stołki, a ludzie będą musieli wysyłać do nich skargi i czekać na
    rozpatrzenie z miesiąc.

    Kojarzy mi się to z cenzurą z czasów komuny. Wszystko sobie
    zawłaszczają, a mogliby zadowolić się swoimi kościołami, które też sobie
    przywłaszczyli i ochota odchodzi, żeby tam chodzić.

    > Z drugiej strony niech pisy popatrzą na siebie. Słowo klucz: ban&Pospieszalski.

    Wiadomo, że pilnują swoich interesów.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-10-03 22:26:35