  • 1. Data: 2021-10-02 09:35:28
    Temat: Stuknijcie się w te wasze głupie młode łby.
    Od: "Andrzej B." <n...@t...net.pl>

    Przepraszam za ten polityczny wtręt na grupie prawo.
    Długi czas pisywałem na forum Gazeta.pl ale Google
    jest bardziej niezależne a ponieważ od czasu do czasu
    czytuję tą grupę stąd tu ten wątek.

    Wiem, że całe tabuny młodych kretynów popiera platfusóf
    w ich działaniach ale paltfusi to ludzie szkodzący nam wszystkim.

    Sytuacja młodych jest naprawdę poważna.

    To co się dzieje na granicy Białoruskiej jest planem Putina.
    Jego pomysł to wykorzystanie islamistów jako mięso armatnie.
    To oni mają masowo jednocześnie w wielu puktach granicy
    przedrzeć się na nasze terytorium i utorować ruskim drogę
    do błyskawicznego ataku na europę. Celem, jak donoszą media
    w zeznaniach przechwyconej przez wojsko arabskiej rodziny
    mają być niemcy.

    Ta niby wspólnotowa pomoc w kontroli sytuacji na granicy,
    ma się tak naprawdę przekształcić w przejęcie dowództwa
    nad polskim wojskiem. Czyli z jednej strony mamy ruskich
    a z drugiej niemców.

    Czy ty młody głupolu zaczynasz już jarzyć o co tu chodzi?

    Zatem zamiast płacić za sparawą UE miliony dla czechów za Turów
    lepiej jest przeznaczyć te pieniądze na dobrowolne szkolenie młodych
    w obsłudze uzbrojenia, zajęcia na strzelnicy, zajęcia w dziedzinie
    taktyki obronnej... i na to UE powinna błyskawicznie przeznaczyć
    ekstra pieniądze. Co więcej u siebie też powinni uruchomić taką samą akcję.

    Piszę wprost - młodzi, musicie być świadomi, że czeka nas błyskawiczna wojna.
    Najpierw nasza granica i jednoczesne zajęcie Ukrainy (Słowacja i Czechy to już
    pestka).

    Niemncy zamiast realizować program UE polegający na przejęciu
    władzy we wchodnich europejskich krajach (a więc nie chodzi tu
    o reklamowaną wspólnotę) powinni jak najprędzej na własny koszt dozbroić polaków
    i cieszyć się, że chcemy chronić ich dupę, no i przestać bawić się naszym kosztem.

    Młody idioto czy ty nie widzisz, że ten trep przemawiający do polaków
    po niemiecku (czyli folksdojcz) robi wszystko wedle jego programu,
    który jest jednoznaczny - "Im gorzej w państwie polskim tym lepiej".

    On cały czas NAS sprzedaje i mówi wam, że żelki haribu są przepychota,
    a każdy dorosły (myślący) człowiek wie, że wszystkie żelki są do dupy.

    Tak więc - Młody, opanuj się.

    Należę do pokolenia, które szczęśliwie uniknęło wojny,
    wasza przyszłość jest naprawdę niepewna.

    Andrzej.

    PS: dziękuję za brak komentarzy
    ale kopiuj wklej w wielu miejscach popieram.

  • 2. Data: 2021-10-02 12:51:13
    Temat: Re: Stuknijcie się w te wasze głupie młode łby.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.10.2021 o 09:35, Andrzej B. pisze:

    > Tak więc - Młody, opanuj się.

    Do którego roku życia liczy się jako młody?

  • 3. Data: 2021-10-02 16:52:21
    Od: n...@o...pl

    "Andrzej B." <n...@t...net.pl> napisał(-a):

    > Wiem, że całe tabuny młodych kretynów popiera platfusóf
    > w ich działaniach ale paltfusi to ludzie szkodzący nam wszystkim.

    Przylazł następny patridiota...

    > To oni mają masowo jednocześnie w wielu puktach granicy
    > przedrzeć się na nasze terytorium i utorować ruskim drogę
    > do błyskawicznego ataku na europę.

    I jak każdy patridiota powinien szybko skorzystać z porady lekarza.
    Niekoniecznie na NFZ.