  • 1. Data: 2021-10-01 10:03:45
    Temat: Michałowo. ,,Te dzieci umrą w lesie"
    Od: n...@o...pl

    Czekamy na kulsonowate wyjaśnienia dlaczego to jest zgodne z prawem.

    Na podwórku chaos - krzyk, płacz, zawodzenie. Strażnicy usiłują nakłonić 17
    uchodźców - siedmioro dzieci, pięć kobiet, pięciu mężczyzn - do wejścia do
    budynku. Kolejnych 9 ludzi znajduje się już wewnątrz.

    - Jestem prawniczką - mówi do strażnika Maria Poszytek. - Chcę przyjąć
    pełnomocnictwa od tych ludzi.

    - Mamy tu prawników - odpowiada odwrócony plecami strażnik.