  • 41. Data: 2004-04-07 19:57:37
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > najwyższych urzędach państwowych, zajmując ministerialne stanowiska,
    > uzyskane bez żadnej weryfikacji demokratycznej.
    >
    > d.. W 1989 r. przegrywa wybory do Senatu w woj. koszalińskim.
    >
    > e.. W ostatnich dniach urzędowania, już w roku 1990, "jednym podpisem"
    > umarza pożyczki na zawrotne w tym czasie kwoty kilkuset milionów złotych
    > dla komunistycznych organizacji młodzieżowych takich jak ZSMP czy ZSP.
    >
    > f.. Trzy miesiące wcześniej, na ostatnim zjeździe PZPR (pierwszym SdRP)
    > zostaje wybrany szefem.
    >
    > g.. A. Kwaśniewski pozostaje wierny stalinowskim tradycjom i głosuje za

    No i który z ww. elementów kmiotkowi nie pasuje i dlaczego?

    pdr
    Olo

  • 42. Data: 2004-04-07 21:18:55
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > A co w nim nie tak? Wyobraz sobie ze ja sie tak autentycznie nazywam :-)

    powiem szczerze ze mnie zaskoczyles.
    W kazdym razie mozna by posadzic ze sie wysmiewasz z pewnej osoby :)

    Aleksander Kwasniewski
    Olek Kwasniak

    :-))

  • 43. Data: 2004-04-07 21:19:42
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Nie oszukujmy się - Poseł Ziobro jest zerem....

    uuu, a Wiesz ze jezeli Poseł Ziobro to czyta to masz pecha.
    To na wiele lat pozostaje w usenecie..

  • 44. Data: 2004-04-07 21:45:07
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > powiem szczerze ze mnie zaskoczyles.

    :-)

    > W kazdym razie mozna by posadzic ze sie wysmiewasz z pewnej osoby :)
    >
    > Aleksander Kwasniewski
    > Olek Kwasniak

    Ale w prosty sposób udowodniłbym swoją niewinność - pokazałbym dowód
    osobisty :-)

    pdr
    Olo

  • 45. Data: 2004-04-07 21:46:17
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > uuu, a Wiesz ze jezeli Poseł Ziobro to czyta to masz pecha.
    > To na wiele lat pozostaje w usenecie..

    Ależ ja się nigdy nie kryłem ze swoimi poglądami - moge mu to wyznac oko w
    oko jesli zechce :-)

    pdr
    Olo

  • 46. Data: 2004-04-07 23:05:30
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" napisał
    > należy mu się szacunek ze względu na
    > pełnioną przez niego funkcję.

    A nie uwazasz, ze ludzi powinno sie szanowac za to JAK pelnia swoja
    funkcje, a nie za to JAKA funkcje pelnia?
    Czy mam nie szanowac sprzataczki, bo nie jest prezydentem, a "tylko"
    sprzataczka??? pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 47. Data: 2004-04-08 07:01:35
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    BartekB wyskrobał(a):
    > A nie uwazasz, ze ludzi powinno sie szanowac za to JAK pelnia swoja
    > funkcje, a nie za to JAKA funkcje pelnia?
    > Czy mam nie szanowac sprzataczki, bo nie jest prezydentem, a "tylko"
    > sprzataczka??? pzdr.

    Szacunek za jakość sprawowania funkcji też. Chcę tylko nadmienić, że
    Prezydent powinien mieć pewien minimalny poziom szacunku zapewniony ze
    względu właśnie na fukcję bez względu na to kto nim jest i jak to robi.
    Powyżej tego minimum wynikającego z rangi urzędu moża sobie Prezydenta
    szanować bardziej lub mniej.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 48. Data: 2004-04-08 10:06:59
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:

    > Acz powinno....Nota bene za lżenie z głowy Panstwa są przewidziane prawem
    > pewne sankcje...

    Zastanowiles sie nad tym co napisales? Czyzbys sugerowal ze
    identyfikacja kogos za pomoca jego wlasnego nazwiska jest tozsama
    z lzeniem, nawet jesli jest prezydentem?

    PS:
    Zwroc uwage ze nie ma obowiazku tytulowac kogos wraz z pelniona przez
    niego funkcja. Nie ma to tez nic wspolnego z sugerowanym "chamstwem"
    - wypowiedz nie jest skierowana bezposrednio do tej osoby a co wiecej
    ma charakter mowy potocznej [bo to usenet] => jest to jak najbardziej
    przyjete. Idac Twoim tokiem myslenia szybko znierzaloby sie do CK
    nomenklatury.

    PSS:
    Przypomniala mi sie jeszcze jedna sprawa - w czasie pielegrzymki papieza
    AFAIR w 1999 r. media usilnie uzytaly okreslenia "ojcic swiety", a
    neutralne okreslenie papiez co niektorzy publicysci histerycznie uwazali
    za "brak szacunku". Przy calym szacunku dla papieza taka czolobitnosc jest
    nienormalna i narusza zasade panstwa neutralnego swiatopogladowo - w koncu
    nie kazdy musi uwazac papieza za "ojca swietego".

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 49. Data: 2004-04-08 10:12:28
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To jak ocenić tę sprawność u Premiera Wolnego_Europejskiego
    > Kraju wyzywającego od *zer* Posła na Sejm tegoż samego kraju

    Tak samo. Nie polecam brania przykladu z p.Millera.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 50. Data: 2004-04-08 10:14:14
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    > Nie oszukujmy się - Poseł Ziobro jest zerem....

    "Zerem" to za duzo powiedziane. Nie mam o nim najlepszej opini, ale p.Miller
    zachowal sie po prostu chamsko i w mojej ocenie dokonal publicznego
    znieslawienia. Jesli zauwazyc, ze byl wtedy (juz dlugo nie bedzie)
    premierem, to fatalnie to swiadczy o nim i - niestety - o Polsce.

    --
    pozdrawiam:-) Marek