  • 31. Data: 2004-04-07 18:52:01
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl>

    Dnia 2004-04-07 19:22, Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Myslę ze za tego rodzaju wystąpienia powinno się pozbawiac praw
    > obywatelskich. Niby czym nie zasłuzył? I kto w takim układzie zasługuje?
    > Tylko nie mów mi ze Wałęsa bo padnę....

    No chyba żartujesz??? Tylko praw obywatelskich??? Co najmniej 25 lat
    więzienia, jeśli nie dożywocie!!! Najlepiej zacząć od tych podłych
    dziennikarzy, co to tak bez przerwy szkalują dobre imię Pana Prezydenta
    Kwaśniewskiego Ojca Narodu!
    Zaraz po nich powinno się osadzić Ciebie, ponieważ wyrażałeś się
    lekceważąco na temat Pana Prezydenta (byłego co prawda, ale zawsze ;)
    Lecha Wałęsy. Proponuję złożenie samokrytyki, może złagodzą Ci wyrok.
    Okazuje się, że rodzaj pracy ma jednak duży wpływ na mentalność człowieka...

    Piotrrekk

    P.S. A zamiast pytać czym nie zasłużył, zapytaj może czym zasłużył???
    Pierdzeniem w stołek przez 10 lat, czy ułaskawianiem kolesiów-wyrokowców?

  • 32. Data: 2004-04-07 18:56:35
    Od: Piotrrekk <p...@g...pl>

    Dnia 2004-04-07 19:27, Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Na przykład?
    > Ja żałuje ze odpowiednie słuzby nie interesują się tą grupą (a moze się
    > interesują?) - moze jakby paru kmiotków wylądowało tam gdzie ich miejsce to
    > reszta nauczyłaby się szanować głowę Panstwa. Likwidując z początkiem lat
    > 90-tych policję polityczną wylano niestety przysłowiowe dziecko z kąpielą...

    Nie przejmuj się, przyjdzie Lepper to przywróci policję polityczną i
    kredyt dostaniesz i tą grupę się zlikwiduje ;))))

    Piotrrekk

  • 33. Data: 2004-04-07 18:58:19
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

> [...]
    lat
    > 90-tych policję polityczną wylano niestety przysłowiowe dziecko z

    UB, SB-to były czasy, nie olo?

  • 34. Data: 2004-04-07 19:01:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a twoj podpis? :-)

    A co w nim nie tak? Wyobraz sobie ze ja sie tak autentycznie nazywam :-)

    pdr
    Olo

  • 35. Data: 2004-04-07 19:07:22
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No chyba żartujesz??? Tylko praw obywatelskich??? Co najmniej 25 lat
    > więzienia, jeśli nie dożywocie!!!

    Nie sposób się z Tobą nie zgodzić, niemniej nie chciałem prezentować aż tak
    radykalnych poglądów - i tak mnie wszędzie od faszystów wyzywają nie
    wiedzieć czemu...

    > Najlepiej zacząć od tych podłych
    > dziennikarzy, co to tak bez przerwy szkalują dobre imię Pana Prezydenta
    > Kwaśniewskiego Ojca Narodu!

    Tak? A którzy to, bo nie przypominam sobie?

    > Zaraz po nich powinno się osadzić Ciebie, ponieważ wyrażałeś się
    > lekceważąco na temat Pana Prezydenta (byłego co prawda, ale zawsze ;)
    > Lecha Wałęsy.

    Były prezydent to były prezydent - obywatel jak kazdy inny. No moze jedynie
    poziom chamstwa i samouwielbienia ma powyzej sredniej krajowej....

    > Okazuje się, że rodzaj pracy ma jednak duży wpływ na mentalność
    człowieka...

    A moze odwrotnie....?

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2004-04-07 19:08:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie przejmuj się, przyjdzie Lepper to przywróci policję polityczną i
    > kredyt dostaniesz i tą grupę się zlikwiduje ;))))

    Wątpię czy przyjdzie a jesli juz to czy się długo utrzyma - był juz
    Marszałkiem Sejmu...

    pdr
    Olo

  • 37. Data: 2004-04-07 19:09:58
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > UB, SB-to były czasy, nie olo?

    Taaak, wspominam z rozrzewnieniem...

    pdr
    Olo

  • 38. Data: 2004-04-07 19:15:06
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

> [...]
    lat
    > 90-tych policję polityczną wylano niestety przysłowiowe dziecko z

    Trochę cytatów dla odświeżenie pamięci niektórych kmiotków:

    "Sprawę mieszkań trzeba nadal prowadzić.(...) Mieszkania nie leżą w
    gestii prezydenta."

    A. Kwaśniewski na spotkaniu przedwyborczym w Zamościu

    "Reklama ukazała się nie za bardzo za moją zgodą."

    A. Kwaśniewski o reklamie mebli Forte

    "Strona Polska uważa Tajwan za integralną część Chin (...) Chiny są jednym
    państwem i jest to ChRL. Tajwan jest nierozłączną częścią Chin."

    A. Kwaśniewski

    "Będę uczestnikiem pielgrzymki, traktując to jako dowód, że prezydent
    bardzo ceni te wartości duchowe, które wynikają z chrześcijaństwa, co jest
    prawdą (...) Uznałem, że głowa państwa polskiego, kraju o głębokiej,
    długiej tradycji chrześcijańskiej, kraju w ogromnej większości
    katolickiego, powinna być obecna w ciągu tych paru godzin na placu św.
    Piotra (...) Jestem za tym, by można było przerywać ciążę z powodu trudnej
    sytuacji kobiety. Kobiety same powinny o tym decydować."

    A. Kwaśniewski w rozmowie z Agnieszką Kublik i Moniką Olejnik (7.7.2000)

    I krótka historia:

    W trakcie studiów na Uniwersytecie Gdańskim (1973-77) A. Kwaśniewski
    wstępuje do Socjalistycznego Związku Studentów Polskich. Intensywna
    działalność nie pozostawia już mu czasu na obronę pracy magisterskiej.
    a.. W 1977 r. wstępuje do PZPR, nie z powodu sytuacji rodzinnej czy
    konieczności życiowej, ale dla zrobienia kariery.

    b.. W 1981 r. z polecenia nomenklatury partyjnej zostaje mianowany
    redaktorem naczelnym tygodnika "ITD". W roku następnym bierze udział w
    pracach komisji weryfikacyjnej i czynnie przyczynia się do wyrzucenia z
    pracy niezależnie myślących dziennikarzy.

    c.. Pracuje w radach Rakowskiego i Messnera - początki kariery na
    najwyższych urzędach państwowych, zajmując ministerialne stanowiska,
    uzyskane bez żadnej weryfikacji demokratycznej.

    d.. W 1989 r. przegrywa wybory do Senatu w woj. koszalińskim.

    e.. W ostatnich dniach urzędowania, już w roku 1990, "jednym podpisem"
    umarza pożyczki na zawrotne w tym czasie kwoty kilkuset milionów złotych
    dla komunistycznych organizacji młodzieżowych takich jak ZSMP czy ZSP.

    f.. Trzy miesiące wcześniej, na ostatnim zjeździe PZPR (pierwszym SdRP)
    zostaje wybrany szefem.

    g.. A. Kwaśniewski pozostaje wierny stalinowskim tradycjom i głosuje za
    przedawnieniem zbrodni PRL-u.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2004-04-07 19:19:37
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c50u7b$8eo$1@inews.gazeta.pl...
    > Poza tym moim zdaniem mówienie o przezydencie "Kwaśniewski" czy też "pan
    > Kwasniewski" to przejaw co najmniej braku szacunku, zeby nie powiedzeć
    > chamstwa. Niezależnie od tego czy się to komuś podoba Aleksander
    Kwaśniewski
    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go
    > prezydentem.

    Oczywiście o posłach Rzeczypospolitej Polskiej wyrażasz się z równym
    szacunkiem? Chodzi mi np. o Pana Posła A. Leppera, czy Panią Poseł R.
    Beger.

  • 40. Data: 2004-04-07 19:46:13
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Maksik wyskrobał(a):
    > Oczywiście o posłach Rzeczypospolitej Polskiej wyrażasz się z równym
    > szacunkiem? Chodzi mi np. o Pana Posła A. Leppera, czy Panią Poseł R.
    > Beger.

    Zejdzcie z Falkensteina, bo facet naprawdę ma rację. O Prezydencie RP należy
    wypowiadać się z szacunkiem niezależnie od tego, kto by nim był. Szacunek
    ten wypływa z istoty tego urzędu, jego szczególnej pozycji w budowaniu
    jedności i prestiżu Rzeczypospolitej Polskiej, a więc _naszego wspólnego
    państwa_. Jeżeli ktoś prześledził historię polskiego konstytucjonalizmu to
    wie o co chodzi.

    Natomiast osoboste kwalifikacje takiego czy innego człowieka sprawującego
    ten urząd to zupełnie inna sprawa. Oczywiście, można mniej lub bardziej
    lubić tego czy innego prezydenta, ale należy mu się szacunek ze względu na
    pełnioną przez niego funkcję.

    --
    Bartek Gliniecki