  • 1. Data: 2004-04-07 12:44:55
    Temat: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    http://fakty.interia.pl/news?inf=489810

    " 21-letni Łukasz Gołąbek, syn radomskiego senatora SLD, skazany na trzy
    lata więzienia za udział w rozbojach, został ułaskawiony przez prezydenta
    Aleksandra Kwaśniewskiego. Postanowienie o skorzystaniu z prawa łaski wobec
    niego wpłynęło do Sądu Okręgowego w Radomiu.

    - Decyzja ta nie ma uzasadnienia, prezydent nie musi jej uzasadniać -
    powiedział dzisiaj prezes radomskiego sądu okręgowego, Maciej Gwiazda. "

    czy jest może jakaś lista jakich jeszcze bandytów ułaskawił prezydent?
    i zy na prawdę nie musi mieć taka decyzja żadnego uzasadnienia?

    pozdr
    ag

  • 2. Data: 2004-04-07 13:03:50
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    ag wrote:
> [...]
    >
    > czy jest może jakaś lista jakich jeszcze bandytów ułaskawił prezydent?
    > i zy na prawdę nie musi mieć taka decyzja żadnego uzasadnienia?

    Nie musi. Prezydent ma prawo ułaskawić każdego, kogo chce. To jeden z
    nielicznych przywilejów prezydenta. Powinien jednak uzyskać pozytywna opinię
    sądu - i tutaj uzyskał.

    Poza tym moim zdaniem mówienie o przezydencie "Kwaśniewski" czy też "pan
    Kwasniewski" to przejaw co najmniej braku szacunku, zeby nie powiedzeć
    chamstwa. Niezależnie od tego czy się to komuś podoba Aleksander Kwaśniewski
    jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go
    prezydentem.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-07 13:11:17
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Poza tym moim zdaniem mówienie o przezydencie "Kwaśniewski" czy też "pan
    > Kwasniewski" to przejaw co najmniej braku szacunku, zeby nie powiedzeć
    > chamstwa.
    Mam co do tego inne zdanie.

> [...]
    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go

    Tererefe , na szacunek należy sobie zasłużyć.
    A Kwachu nie dość że na niego nie zasłuzył to jeszcze robi wiele aby go
    nieszanować.
    Kwaśniewski jest obywatelem jak każdy inny , to czy będę go tytyłował czy
    też nie , żelezy tylko i wyłącznie od mojej dobrej woli.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-04-07 13:12:45
    Temat: Re: Kwa?niewski u?askawi? bandyt?
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/7/2004 3:03 PM, Falkenstein wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie musi. Prezydent ma prawo ułaskawić każdego, kogo chce. To jeden z
    > nielicznych przywilejów prezydenta. Powinien jednak uzyskać pozytywna opinię
    > sądu - i tutaj uzyskał.
    [...]

    Innym "nielicznym przywilejem" jest mozliwość zatrudnienia kilkuset osób
    na koszt podatników w celu wspierania Pana Prezydenta.

    Ciekawe, czy Pan Prezydent o tych ułaskawieniach wie osobiście, jako Pan
    Kwaśniewski Aleksander - bo jego poprzednik np. nie wiedział, a ich
    dokonywał - za co jeden i drugi są odpowiedzialni, zapewne tylko
    politycznie.

    Szacunek należy się urzędowi - osoba musi na niego zapracować.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-04-07 13:14:29
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "AT" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c50u7b$8eo$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go

    skoro tak go szanujesz to dlaczego nie piszesz prezydent przez duże"p"?

    AT

  • 6. Data: 2004-04-07 13:23:57
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Zasłużył u większości Polaków co znalazło swoje odzwierciedlenie w wyniku
    > wyborów prezydenckich.
    To ci niech go tytułują w końcu mają takie prawo ,ale to nie znaczy ze
    wszyscy mają taki obowiązek.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2004-04-07 13:24:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam co do tego inne zdanie.

    Masz takie prawo.

> [...]

    > Kwaśniewski jest obywatelem jak każdy inny , to czy będę go tytyłował czy
    > też nie , żelezy tylko i wyłącznie od mojej dobrej woli.

    Boś bandyta;))

    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2004-04-07 13:25:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    > Poza tym moim zdaniem mówienie o przezydencie "Kwaśniewski" czy też "pan
    > Kwasniewski" to przejaw co najmniej braku szacunku, zeby nie powiedzeć

    Powiedzmy sobie wprost- to bandytyzm;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-04-07 13:47:52
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c50u7b$8eo$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Kwaśniewski jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go
    > traktowac z szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez

    Bez jaj proszę. Miałem do niego szacunek, a nawet
    na niego głosowałewm lecz gdy on nie okazał
    szacunku komisji śledczej mówiąc - "że jak tak bardzo
    chcą to możne nawet przed nimi zatańczyć" to gdzieś
    mi ten szacunek uleciał i widzę go jako *pospolitego*
    ch... (chama?, chłystka?) Chyba takie zachowanie
    "nie uchodzi" dla *Głowy Państwa* ?.

    PS. Leszek pisze, że zasłużył na szacunek bo to odzwierciedla
    wynik wyborów - totalna bzdura!. Po prostu nie było
    alternatywy (dla mnie) tak jak w czasie wyborów - Wałęsa_Tymiński.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zło to jest właśnie to co popełniają inni.

  • 10. Data: 2004-04-07 14:59:05
    Temat: Re: Kwasniewski ulaskawil bandyte
    Od: Dogbert <v...@w...pl>

> [...]
    > nielicznych przywilejów prezydenta. Powinien jednak uzyskać pozytywna opinię
    [...]