  • 1. Data: 2004-04-07 11:35:31
    Temat: Rozszerzenie roszczen w sadzie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Witam

    Pozwalem mojego pracodawce o zaplate. Termin rozprawy za miesiac.
    Dzis nie odbyla sie z powodu choroby pelnomocnika firmy (swoja
    droga ci adwokaci to straszne chuchra - ciagle choruja i
    choruja;-(
    Poniewaz od zlozenia pozwu doszly kolejne zaleglosci, chce zlozyc
    rozszerzenie pozwu o kolejne kwoty. Jak formalnie taki wniosek
    wyglada? Czy z tego powodu moze sie przesunac termin rozprawy?
    Pewnie sad przesle taki wniosek pozwanemu i czy moze on w jakis
    sposob spowodowac, ze termin sie przesunie? Dotychczas nie
    dostalem odpowiedzi pozwanego na pozew, bo takiej nie bylo.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

  • 2. Data: 2004-04-07 14:42:52
    Temat: Re: Rozszerzenie roszczen w sadzie
    Od: " Iwa" <p...@N...gazeta.pl>

    Jak formalnie taki wniosek
> [...]
    > sposob spowodowac, ze termin sie przesunie? Dotychczas nie
    > dostalem odpowiedzi pozwanego na pozew, bo takiej nie bylo.

    Wydaje mi się (tak było w moim przypadku), że można złozyć taki wniosek . Ja
    nazwałam go "uzupełnieniem pozwu". Nie wydaje mi się, aby spowodowało to
    przesunięcie terminu rozprawy,chociaż należy sie z tym liczyć.

  • 3. Data: 2004-04-08 13:28:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Iwa napisał(a):

    > Wydaje mi się (tak było w moim przypadku), że można złozyć taki wniosek . Ja

    Tez mi sie tak wydaje, ale co sie dzieje potem?

  • 4. Data: 2004-04-08 16:08:44
    Od: " Iwa" <p...@N...gazeta.pl>

    > Tez mi sie tak wydaje, ale co sie dzieje potem?

    To zależy. Myślę, że sąd powinien przesłać pismo stronie przeciwnej i wtedy
    może przesunąc rtermin rozprawy.Ale raczej doreczy pismo dopiero na
    rozprawie podobnie jak odpowiedź na pozew.

  • 5. Data: 2004-04-09 06:27:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Cze

    > To zależy. Myślę, że sąd powinien przesłać pismo stronie przeciwnej i wtedy
    > może przesunąc rtermin rozprawy.

    Oby nie.

    > Ale raczej doreczy pismo dopiero na
    > rozprawie podobnie jak odpowiedź na pozew.

    Tak byłoby najlepiej.

  • 6. Data: 2004-04-09 17:22:37
    Od: "Jacek Placek" <j...@N...gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...com> napisał(a):

    > Cze

    > Oby nie.

    Tak moze sie zdarzyc na wniosek pozwanego, ktory uzna, ze nie jest
    przygotowany do odpierania roszczen, nie ma dokumentow itp. Dopiero sie o
    nich przeciez dowiedzial.
    Dzialac musi zasada rownosci stron. Co by bylo, gdybysmy to my byli
    pozwanymi i nie mogli sie przygotowac do obrony swoich racji, bo nas powod
    zaskoczyl?
    Duzo zalezy od tego na czym rozszerzenie powodztwa polega. Jesli chodzi
    tylko o zaleglosci tego samego rodzaju, ale za kolejne okresy, bo czas
    plynie, to nie bedzie podstawy do odroczenia.
    JP

  • 7. Data: 2004-04-09 17:51:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Jacek Placek napisał(a):

> [...]
    > Dzialac musi zasada rownosci stron. Co by bylo, gdybysmy to my byli
    > pozwanymi i nie mogli sie przygotowac do obrony swoich racji, bo nas powod

    Skoro pozwany może dac odpowiedz na pozew z roznymi "rewelacjami"
    dopiero w czasie rozprawy, to dlaczego by nie zlozyc dzien przed
    kolejnym terminem rozszerzenia pozwu :

    > o zaleglosci tego samego rodzaju, ale za kolejne okresy, bo czas
    > plynie, to nie bedzie podstawy do odroczenia.

    Wlasnie:-)
    BTW - Sad Pracy.