  • 51. Data: 2004-04-08 15:02:50
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:c51suh$9j0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ależ ja się nigdy nie kryłem ze swoimi poglądami - moge mu to wyznac oko w
    > oko jesli zechce :-)

    Ale publiczne wygłaszanie takich poglądów jest zniesławieniem.
    Zapytam żartem: czy mogę nazywać Cię na grupie "pedał" gdybym miał taki
    "pogląd" ?

    Pozdr
    Leszek

  • 52. Data: 2004-04-08 15:30:23
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Zastanowiles sie nad tym co napisales? Czyzbys sugerowal ze
    > identyfikacja kogos za pomoca jego wlasnego nazwiska jest tozsama
    > z lzeniem, nawet jesli jest prezydentem?

    Jaka znowu "identyfikacja"??? Nazywasz określanie głowy Państwa chamem,
    chłystkiem i kacykiem "identyfikacją za pomocą własnego nazwiska"???

    > Zwroc uwage ze nie ma obowiazku tytulowac kogos wraz z pelniona przez
    > niego funkcja.

    Nigdzie nie napisałem, że jest, a jedynie że powinien moim zdanie być...

    pdr
    Olo

  • 53. Data: 2004-04-08 15:32:36
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ale publiczne wygłaszanie takich poglądów jest zniesławieniem.

    ZTCP prokurator miał inne zdanie na ten temat ;-)
    (Premier Miller vs. Poseł Ziobro)

    > Zapytam żartem: czy mogę nazywać Cię na grupie "pedał" gdybym miał taki
    > "pogląd" ?

    Gdybym był pedałem to mógłbyś.

    pdr
    Olo

  • 54. Data: 2004-04-08 15:34:33
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > "Zerem" to za duzo powiedziane. Nie mam o nim najlepszej opini, ale
    p.Miller
    > zachowal sie po prostu chamsko i w mojej ocenie dokonal publicznego
    > znieslawienia.

    Wybacz, ale Premier czy nie Premier, jest tylko człowiekiem. Jak Ty bys sie
    zachował gdyby jakiś cham na oczach całej Polski oskarżył Cię o związek z
    zabójstwem Twego bliskiego przyjaciela? I to tylko dlatego ze nagle z dnia
    na dzien stał się członkiem arcyważnej superkomisji i palma mu do łba
    strzeliła...

    pdr
    Olo

  • 55. Data: 2004-04-08 15:36:44
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A nie uwazasz, ze ludzi powinno sie szanowac za to JAK pelnia swoja
    > funkcje, a nie za to JAKA funkcje pelnia?

    Zgoda - dlatego m.in. szanuję Prezydenta Kwaśniewskiego za to nie mam za
    grosz szacunku do ex Prezydenta Wałęsy.
    Mógłbyś mi wskazać co widzisz niewłaściwego w sprawowaniu urzędu przez
    obecnego Prezydenta RP?

    pdr
    Olo

  • 56. Data: 2004-04-08 16:56:12
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

> [...]
    mam za
    > grosz szacunku do ex Prezydenta Wałęsy.
    > Mógłbyś mi wskazać co widzisz niewłaściwego w sprawowaniu urzędu

    Rozumiem, że nie przeszkadza Ci to, iż "magister" Kwaśniewski Ciebie i
    nas wszystkich po prostu okłamał?
    Rozumiem, że nie przeszkadza Ci zachowanie "magistra" w Kaliszu w
    1997?

    Alek

  • 57. Data: 2004-04-08 17:21:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Rozumiem, że nie przeszkadza Ci to, iż "magister" Kwaśniewski Ciebie i
    > nas wszystkich po prostu okłamał?

    Oczywiscie, ze nie.

    > Rozumiem, że nie przeszkadza Ci zachowanie "magistra" w Kaliszu w
    > 1997?

    Nie wiem o czym mowisz.

    pdr
    Olo

  • 58. Data: 2004-04-08 21:10:28
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 08 kwi 2004,Olo Kwasniak napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > Oczywiscie, ze nie.

    > Nie wiem o czym mowisz.

    Czy nie chcesz?
    Dodajmy jeszcze nawalonego pana prezydenta przed kamerami.
    Ale to akurat takie polskie ;)

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 59. Data: 2004-04-08 23:20:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba wrote:

    > Dodajmy jeszcze nawalonego pana prezydenta przed kamerami.
    > Ale to akurat takie polskie ;)

    Pan Prezydent był tylko pijany ze szczęścia ;)
    (patrz: rysunek Piotra Kakieta ;) )

  • 60. Data: 2004-04-08 23:26:29
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BartekB wrote:

    > Czy mam nie szanowac sprzataczki, bo nie jest prezydentem, a "tylko"
    > sprzataczka??? pzdr.

    Ja tam do sprzątaczek mam więcej szacunku - wykonują taką niewdzięczną
    robotę za wręcz śmieszne pieniądze...

    Heh - propozycja: wszelkie 'kacyki' powinny dostawać najwyżej minimum
    socjalne plus ewentualnie jakiś bonus w przypadku uzyskania faktycznej
    poprawy sytuacji w kraju :)