  • 1. Data: 2004-04-07 12:38:45
    Temat: lekarz sądowy
    Od: "Katarzyna Sz." <s...@o...pl>

    witam! mam pytanie: na czym polega instytucja lekarza sądowego?
    Poinformowano mnie, że tylko taki lekarz może wystawić zwolnienie na
    rozprawę...Czy jest to jakaś osobna specjalizacja, czy są to po prostu
    "normalni" lekarze posiadający specjalne uprawnienia? I gdzie takich lekarzy
    szukać?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-04-07 13:05:32
    Temat: Re: lekarz sądowy
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Katarzyna Sz. wrote:
> [...]
    > lekarzy szukać?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    To nie jest żadna specjaliozacja, są to po prostu lekarze wpisani na
    specjalną listę, z uprawnieniami. Listę znajdziesz w sekretariacie sądu.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-07 14:33:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Falkenstein wrote:

    > To nie jest żadna specjaliozacja, są to po prostu lekarze wpisani na
    > specjalną listę, z uprawnieniami. Listę znajdziesz w sekretariacie
    > sądu.

    Ale to jakaś bzdura. Że tylko sądowy.
    Leżysz w szpitalu, i co, masz biegać po mieście w szukaniu lekarza
    sądowego? A jeszcze przejechać się na drugi koniec Polski, bo tam cie
    na świadka wezwali, żeby sprawdzić sobie listę?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2004-04-07 14:45:16
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Massai wrote:

> [...]
    > sądowego? A jeszcze przejechać się na drugi koniec Polski, bo tam cie
    > na świadka wezwali, żeby sprawdzić sobie listę?

    po pierwsze w każdym szpitalu jest taki lekarz, który ma uprawnienia do
    wystawiania zwolnień honorowanych przez sądy.

    Po drugie taka lista jest w każdym sądzie, wiec wystarczy wybrać się do
    swojego sądu rejonowego - Jest też duża sansa że w najbliższej przychodni
    będzie taki lekarz.

    Po trzecie myslenie nie boli.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 5. Data: 2004-04-07 15:01:05
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Falkenstein napisał/a:
    >To nie jest żadna specjaliozacja,
    Jest specjalizacja z medycyny sądowej.
    A tu masz jej program:
    http://www.cmkp.edu.pl/programy_pdf/Medycyna%20sadow
    a%202003.pdf

  • 6. Data: 2004-04-07 15:03:00
    Od: "Katarzyna Sz." <s...@o...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c5145g$5mv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Po drugie taka lista jest w każdym sądzie, wiec wystarczy wybrać się do
    > swojego sądu rejonowego - Jest też duża sansa że w najbliższej przychodni

    Dzięki za odpowiedzi, tudzież inne głosy w dyskusji,
    Katarzyna Sz.

  • 7. Data: 2004-04-07 15:09:22
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Artur Drzewiecki wrote:
    > Jest specjalizacja z medycyny sądowej.
    > A tu masz jej program:
    > http://www.cmkp.edu.pl/programy_pdf/Medycyna%20sadow
    a%202003.pdf

    Tak, ale to dotyczy lekarzy-medyków sądowych - tych co robią obdukcje i
    sporządzają opinie. Natomiast zwolnienia lekarskie od udziału w rozprawie
    wystawiają lekarze uprawnieni - wpisani na listę. Są wsród nich lekarze
    medycyny sadowej ale nie tylko.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 8. Data: 2004-04-07 17:09:57
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sz." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozprawę...Czy jest to jakaś osobna specjalizacja, czy są to po prostu
    > "normalni" lekarze posiadający specjalne uprawnienia? I gdzie takich

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1049.htm

    Pozdr.

  • 9. Data: 2004-04-07 19:39:54
    Od: "Katarzyna Sz." <s...@o...pl>