  • 351. Data: 2013-07-11 14:54:17
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jul 2013, Liwiusz wrote:

    > Zrobi, ale nie za tę samą cenę, bo będzie musiała specjalnie do ciebie
    > i kilku innych osób jechać przez pół miasta.

    Pisałem w poście obok - mogłaby zrobić bez tego, pod warunkiem, że
    harmonogram zostanie zrobiony z głową.
    Ale skoro będzie to coś co w wyniku umowy zostanie "urzędowo
    zatwierdzone" (przecież gmina jakoś musi się rozliczać z tą firmą,
    więc bez "urzędowego" harmonogramu ani rusz), to wersja przewidująca
    taką możliwość jest... tak sobie prawdopodobna.

    > Poza tym nie wiadomo, czy nawet tak chętnie. Są monopolistą, mają ciepły
    > kontrakt, po co mają się jeszcze użerać z detalem?

    Tu bym obstawiał pół na pół :)
    Przecież i tak mają transport "zamówieniowy", tyle że również bez
    braku presji krótkiego harmonogramu.

    pzdr, Gotfryd

  • 352. Data: 2013-07-11 14:58:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 14:45:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Szanujďż˝ Twďż˝j wybďż˝r, ale dlaczego pod groďż˝bďż˝ wiďż˝zienia kaďż˝esz mi >siďż
    dok�ada� do tego burdelu?
    Ale dlaczego dokładac? Czy ty np nie produkuijesz smieci?
    Do moich śieci nie dokładasz, ja płace za swoje ty za swoje.
    Śmieci produkuje kazdy, mamy teraz wersję ryczałtowa i jest to dośc sprawiedliwe.
    Gdybys był np łysy a musiiał płacic za produkcję grzebienia to bym jeszcze ciebie
    rozumiał. Ale smieci? tu można przyjąc że smieci produkuje kazdy
    Moja mama nie ma i zapewne juz miec nie będzie prawa jazdy. Ty podejrzewam masz prawo
    jazdy, pewnie auto i korzystasz z dróg i autostrad.
    W jakims stopniu moja mama dokłada do tego abys Ty jechał wygodnie autostaradą.
    Taki mamy system że w niektórych dziedzinach składaja się wszyscy a nie wszyscy
    korzystaja.
    Śmnieci produkują wszyscy. Przejdż się po osiedlu na którym mieszkasz, ladnie to
    widac na osiedlach domów jednorodzinnych- zobaczysz teraz pojemniki na śmieci utam
    gdzie wczesniej ich nie było. Co sie z mieniło takiego że po 1 lipca nagle tam sie
    smieci pojawiły?

  • 353. Data: 2013-07-11 15:02:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 14:35, Liwiusz pisze:

    > Nie tak samo, bo chętnych na "extra wywóz" będzie mniej.

    Niby dlaczego?

  • 354. Data: 2013-07-11 15:04:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ale będzie ingerować w "zabójstwa" między żebrakami.

    Moment, moment - mowa była o naciskach i pobiciach.

  • 355. Data: 2013-07-11 15:05:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 14:58, Kris pisze:
    >siďż dokďż˝adaďż˝ do tego burdelu?
    > Ale dlaczego dokładac? Czy ty np nie produkuijesz smieci?

    Produkuję, ale nie chcę brać udziału w waszej zabawie.

    > Do moich śieci nie dokładasz, ja płace za swoje ty za swoje.
    > Śmieci produkuje kazdy, mamy teraz wersję ryczałtowa i jest to dośc sprawiedliwe.

    Gdyby tak było, to by nie musiało być obowiązkowe :)

    > W jakims stopniu moja mama dokłada do tego abys Ty jechał wygodnie autostaradą.

    Generalnie statystyczny kierowca płaci więcej podatków niż statystyczny
    "niekierowca".

    Ale masz rację, zdjąć podatki z benzyny i samochodu, wprowadzić płatność
    wszystkich dróg, będzie ok.

    --
    Liwiusz

  • 356. Data: 2013-07-11 15:05:35
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > Chyba nie sądzisz, że jakiekolwiek drzewa w Warszawie produkują tlen w
    > jakiejkolwiek istotnej dla człowieka ilości?

    To zależy dla którego człowieka. Dla tego, który mieszka na Marszałkowskiej
    to nie wiem, ale dla tego, który mieszka 200 metrów od Lasu Kabackiego i
    owszem.

    Agnieszka

  • 357. Data: 2013-07-11 15:05:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 15:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Niby dlaczego?

    Bo są już skubani przez państwo, więc nie chcą dwa razy płacić.

    --
    Liwiusz

  • 358. Data: 2013-07-11 15:06:24
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > alez oczywiście, że wpadł. na nasze szczęście Plany Zagospodarowania na
    > to nie pozwalają. Inaczej mielibysmy równie swieże powietrze jak w Pekinie

    Może w Pekinie nie mają tylu oceanów co my.

    Agnieszka

  • 359. Data: 2013-07-11 15:06:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 15:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Moment, moment - mowa była o naciskach i pobiciach.

    W to też kodeks karny może ingerować.

    Co prawda nie wiem jak z "naciskami", bo nie wiem co masz na myśli.
    Niegroźne naciski się po prostu olewa.

    --
    Liwiusz

  • 360. Data: 2013-07-11 15:07:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Jul 2013 15:07:21 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Las nie produkuje tlenu, las produkuje co najwyżej "dobry nastrój".
    >
    > Można wyciąć wszystkie lasy w Polsce i nic się nie stanie. Zatruj
    > oceany, zatrujesz nawet mieszkańca lasu kabackiego.

    a dlaczego miałbym ich nie zatruć? Jak własciciel oceanu chroni je przed
    wyrzucaniem tam śmieci?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?