  • 21. Data: 2010-12-08 01:41:18
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-07 21:31, Alek pisze:

    > Popierasz ściąganie haraczy?

    Popierasz uchylanie się od zapłaty za usługi, które wykonałeś ?
    Załóż DG :)

    Nie uwierzyłbyś ilu "biznesmenów" liczy na to, że wierzyciel nie
    wyrobi się z pozwem przed terminem przedawnienia ...

    Ja się zgadzam z tym, że pojawiają się w sprzedaży nie
    istniejące długi ... ale gdyby to było "w większości" firmy
    windykacyjne nie miałyby życia.

    Rzeczywiście nie istniejące długi to promil. Reszta to ludzie,
    którym podwinęła się noga, ale mają "honor" i chcą zapłacić to
    co "wzięli" ... pozostała reszta będąca w zdecydowanej
    większości to ci, którzy:

    - przejechali bez biletu po raz enty ...
    - zaciągnęli kredyt/pożyczkę z zamiarem niespłacania (niestety
    zamiar dość trudny do udowodnienia)
    - "natłukli impulsów" na pornolinie oraz konkursy (łoj matko,
    jak to się biednym emerytom zdarza - przecie wygram te 10 000
    obiecane za hajzera, i spokojnie te 2 000 zapłacę)
    - etc ...

    Tak, to moje subiektywne spojrzenie.

    6008

  • 22. Data: 2010-12-08 01:58:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-08 02:06, Robert pisze:
    > Zmienić numer, i na przyszłość nie popełniać tego samego błędu, a jak
    > dzwonić do nich to z budki albo z jakiegoś voipa przez internet.

    Uwielbiam takie rady umysłów jak u niewolnika.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 23. Data: 2010-12-08 02:01:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    [..]
    > Rzeczywiście nie istniejące długi to promil. Reszta to ludzie, którym

    Po pierwsze to bzdury gadasz.
    Promil to są istniejące długi, oczywiście mówimy o tym co chcą ściągnąć
    windykatorskie firmy.

    > - zaciągnęli kredyt/pożyczkę z zamiarem niespłacania (niestety zamiar
    > dość trudny do udowodnienia)

    Tym razem wierutne bzdury gadasz.
    Takie sprawy u nas w sądach lecą z automatu. Wyrok:
    - 2 lata w zawiasach i obowiązek spłacenia z odsetkami, haraczami i
    wszystkim co sobie banki dopiszą.

    > Tak, to moje subiektywne spojrzenie.

    I całkowicie błędne.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 24. Data: 2010-12-08 03:01:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Zmienić numer, i na przyszłość nie popełniać tego samego błędu, a jak
    > dzwonić do nich to z budki albo z jakiegoś voipa przez internet.

    Znajdą go w Biurze Numerów. Jak zastrzeże swój numer to znowu i od niego
    telefonu nikt nie będzie chciał odebrać.

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-12-08 06:45:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 08 Dec 2010 03:01:20 +0100, Arek napisał(a):

    > Promil to są istniejące długi, oczywiście mówimy o tym co chcą ściągnąć
    > windykatorskie firmy.

    Bzdura - firmy windykacyjne kupują listę dłużników, a nie ją wymyślają.
    Tylko okazyjnie zdarzają się "długi" wynikające z błędów w systemach firm
    pierwotnych - gdy raportowany jest dług który faktycznie nie istniał, ale
    nikt nie zadał sobie trudu dopilnowania żeby to wyprostować od razu i taki
    "dług" wędruje dalej (oczywiście w firmie windykacyjnej nie ma już
    możliwości wyjaśnienia że to błąd).

    Henry

  • 26. Data: 2010-12-08 06:59:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 07:45, Henry(k) pisze:

> [...]
    > nikt nie zadał sobie trudu dopilnowania żeby to wyprostować od razu i taki
    > "dług" wędruje dalej (oczywiście w firmie windykacyjnej nie ma już

    Tylko te firemki windykacyjne doskonale zdają sobie z tego sprawę i
    chętnie biorą takie fałszywe długi.

  • 27. Data: 2010-12-08 07:26:04
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    U każdego operatora zaczynając od TP i telefonu stacjonarnego można wyłączyć
    łaczenie rozmów z telefonów z zastrzeżonym numerem. Przez internet to 2
    minuty, kilka kliknięć myszą. I po problemie.

    pozdr

  • 28. Data: 2010-12-08 07:39:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    > Popierasz uchylanie się od zapłaty za usługi, które wykonałeś ?
    > Załóż DG :)
    >
    > Nie uwierzyłbyś ilu "biznesmenów" liczy na to, że wierzyciel nie
    > wyrobi się z pozwem przed terminem przedawnienia ...

    Normalną drogą dochodzenia roszczeń jest sąd. Wiem, że nie zawsze jest
    to skuteczne, ale to jest pierwszy krok. Wtedy przynajmniej nie ma
    wątpliwości czy dług istnieje i czy dłużnik nie płaci bo nie chce/nie
    może czy też dlatego że długu nie uznaje. Tymczasem tu mamy
    informację, że "Nie przyjmują do wiadomości nieakceptowania
    zobowiązania ani nie idą do sądu." W tym momencie działania
    windykatora sa bardzo wątpliwe, zwłaszcza, że w oczywisty sposób mają
    charakter nękania.

    > Ja się zgadzam z tym, że pojawiają się w sprzedaży nie istniejące
    > długi ... ale gdyby to było "w większości" firmy windykacyjne nie
    > miałyby życia.

    Nie mówimy o większości tylko o konkretnym przypadku.

  • 29. Data: 2010-12-08 08:05:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 07:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko te firemki windykacyjne doskonale zdają sobie z tego sprawę i
    > chętnie biorą takie fałszywe długi.

    Bzdura ;) Wystarczająco wiele problemów jest z istniejącymi długami, aby
    ktoś chętnie brał jeszcze nieistniejące długi.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2010-12-08 08:15:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 09:05, Liwiusz pisze:

    > Bzdura ;) Wystarczająco wiele problemów jest z istniejącymi długami, aby
    > ktoś chętnie brał jeszcze nieistniejące długi.

    Zależy za jaką cenę. Biorą tanio i jakiś odsetek frajerów zawsze zapłaci.

    Ile było tutaj takich spraw o np. rzekomo nieoddany dekoder C+ albo o
    reklamowany rachunek telefoniczny, na którą to reklamację operator nie
    raczył odpowiedzieć, za to potem tanio taki "dług" spylił jakiemuś
    windykatorkowi.