  • 191. Data: 2010-12-10 08:04:14
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2010 02:49, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Załóżmy, że zakładasz DG ... handlujesz na allegro, jesteś odbiorcą
    > dostawcą ... interes fajnie idzie ...
    >
    > Nagle się okazuje, że ludzie słabo płacą.
    >
    > Sprawdź sobie ile kosztuje dobra aplikacja do monitoringu
    > wierzytelności, windyuacji etc.

    MySQL jest nieodpłatny - a spokojnie można sobie całą ewidencję i
    kontrolę na gołej bazie danych zrobić. Jakbym chciał mieć elegancko, to
    dzień-dwa na zrobienie sobie międzymordzia w Lazarusie.

    > Z Twych słów wynika, że zanim zaczniesz w PL jakiekolwiek zarabianie
    > pieniędzy musisz uzbierać na powitanie hajs na program do nadzoru
    > należności. To jest chore.

    Chore to jest to, że chcesz aby za twój brak umiejętności
    organizacyjnych płacili niewinni.

    [ciach]

    A kto ci każe sprzedawać na kredyt?

  • 192. Data: 2010-12-10 08:10:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2010 03:16, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > A niemce nie chcą ci ziemi jebnąć ? :) Sorry, ale teraz mówię nie o PL
    > prawie cywilnym , a o międzynarodowym prawie. Warto było trzymać papiery
    > latami ... i widzę, że do Ciebie to nie dociera.

    Tia, każdy rachuneczek, każdy kwitek za każdą zamawianą usługę.

    Czyżbyś budował hale magazynowe i chciał je wynajmować ludziom do
    przechowywania kwitków za telefon z ostatnich pokoleń?

    > Ej ... bez wycieczek, bo ci po ortach pojadę ...

    Go ahead - make my day ;->

    > Nikt normalny nie wypieprza takich kwitów po roku ...

    Czytaj uważniej i nie imputuj mi swoich urojeń.

    Pisałem o kilku latach - w kontekście przedawnienia.

    > Ja tam odkładam, i zapominam ... nie zdarza mi się, by w dniu
    > "przedawnienia" coś przerwało mi sen i powiedziało: Gil, dziś nadszedł
    > dzień wywalenia dowodu wpłaty nr XYZ/44/23?ytr/05

    A ja myślałem, że to ja nie mam talentu do organizacji dokumentów... A
    teraz ty przebijasz dno na metr wbijasz się w muł...

    Dobra rada: dokumenty zbierać w pojemniki oznaczone latami. Jak jeszcze
    porozdzielasz je wg. przedawnienia, to już w ogóle po problemie.

    > No .... dziedziczy się ... a spadku nie przyjmujesz 5 lat po urodzeniu
    > zdechlaka, a kilkadziesiąt po :)\

    O czym ty teraz bredzisz?

    > No albo dba się o swe interesy, ale się nie dba.

    Należy dbać, ale ty chcesz zmusić ludzi do popadnięcia w psychozę
    natręctw i zbieranie wszystkich kwitków przez stulecia.

  • 193. Data: 2010-12-10 08:42:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zgadza się. Wystarczy uiprawdopodobnić. Po sprzeciwie/zarzutach
    > - trzeba udowodnić.
    >
    > Jeśli ktoś jest debil nie podnosi żadnych zarzutów.

    ale mozesz sie nie dowiedziec o koniecznosci złożenia sprzeciwu.

    1. wyprowadziłeś się, przemeldowałeś się i nikt tego nie sprawdza

    2. zmieniłeś miejsce prowadzenia DG i nikt aktualności wpisu nie sprawdza
    chyba, że listonosz zwróci "wyprowadził się" co się praktycznie zdarza tylko
    na wsi gdezie ludzie się znają. W blokowisku jest tylko "nieodebrane w
    terminie", "awizowano powtórnie"

    3. mieszkasz gdzie mieszkasz ale wyjechałeś na 15 dni na wakacje. Jak lecisz
    na 2 tygodnie z odlotem z innego miejsca to też starczy bo często ktoś
    nocuje pierwszą noc pod lotniskiem ;)

    4. Powód podał błędny adres (literówka, czeski błąd), koperta dotarła
    zamiast pod 52 to pod 25 i po temacie. Kwitek wraca do sądu, pozostaje w
    aktach ze skutkiem doręczenia

    Wystarczy, że sąd zwracałby uwagę na aktualność wpisu lub sam sprawdzałby
    wpis w odpowiednim rejestrze. Aktualność rejestru to oczywiście kwestia
    pozwanego i trzebaby pilnować aby adres do doręczeń (zameldowania, siedziby,
    pełnomocnika do doręczeń lub inny) był aktualny

    Icek

  • 194. Data: 2010-12-10 08:48:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Oj co to to nie ... to nie jest uznanie ...

    > A wręcz przeciwnie. Trudno jest przed sądem udowodnić, że takie
    > pismo to uznanie długu i przerwanie biegu.

    taaaa, do tego firma windykacyjna wpłąca sobie 100 złotych na poczcie,
    podaje dane wpłącającego, do tego jest pismo, ze prosi o wpłątę na raty i po
    temacie. Jak dług jest kilkunastotysięczny to się opłaca

    Icek

  • 195. Data: 2010-12-10 08:58:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > Ale ale ... jebaliśmy "windykatorów" czyli wierzycieli wtórnych. Jeśli
    > chodzi o mnie - jak mnie "sprzedadzą" - ja tylko na tym zarobię. W ogóle
    > nie przeszkadza mi to. Jest tylko jedna kwestia - ja się interesuję swoimi
    > sprawami :)

    Co w nich twojego ? MZ spędzasz życie na mało istotnych pierdołach.

  • 196. Data: 2010-12-10 09:01:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > No albo dba się o swe interesy, ale się nie dba.

    Jakie interesy ? Ty robisz coś oprócz zbierania umów i "pieprzenia się" z
    tymi długami ???

  • 197. Data: 2010-12-10 09:22:17
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Jeden/dwa segregatory za rok, 5 lat - cała półka. I ile mam je trzymać

    Skany i na dysk, jeśli faktycznie psychoza strachu przed egzekutorem
    nieistniejącego długu jest tak duża :)

    > żeby nie bać się że mnie np. firma współpracująca z Ikeą nie pozwała za
    > X lat że nie zapłaciłem za dostawę mebli?

    Dostarczyła Ci meble i zostawiła je na miejscu bez przyjęcia zapłaty z
    góry?
    Jacyś niedzisiejsi ;-)
    Może też złożyć na nich pozew z tytułu niespłaconego długu za naprawę
    samochodu dostawczego?

    K.

  • 198. Data: 2010-12-10 09:26:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 00:24, Użytkownik Arek napisał:

    > Założysz się? To podam sygnaturę :)

    A co mi z sygnatury sprawy na drugom końcu kraju ?
    Myślisz że pojadę i w sądzie mi z chęcią udostępnią akta
    z dowodami którymi są podobno ksera ?
    Czy aby na pewno stroną był Polkomtel czy może jednak jakiś
    krzak ?

    Pozdrawiam

  • 199. Data: 2010-12-10 09:31:18
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    > Best, Kruk, Ultimo, Intrum, CPP, ... Ty to naprawdę jesteś nienormalny.

    No właśnie też nie rozumiem wątpliwości Arka.
    Skup długów z zasady opiera się na zapłacie z góry, a tym samym pozbyciu
    zbywcy problemów, co się potem z tym długiem dalej dzieje.
    Co innego tradycyjna windykacja.

    K.

  • 200. Data: 2010-12-10 09:43:05
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Należy dbać, ale ty chcesz zmusić ludzi do popadnięcia w psychozę
    > natręctw i zbieranie wszystkich kwitków przez stulecia.

    Ale przecież nikt Ci nie każe tego zbierać (swoją drogą to naprawdę nie
    jest jakiś wyczyn), tylko to zdaje się Ty jesteś zwolennikiem tezy, że
    nawet po 10 latach przyjdą po Ciebie nocą i pięścią w drzwi załomocą :)
    Zatem jak się bronisz przed taką ewentualnością?

    K.