  • 1. Data: 2010-12-07 14:31:31
    Temat: [Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Witajcie.

    Na allegro juz dosc dlugo roznie pierdoly sprzedaje ale to mnie w sumie
    pierwszy raz spotyka.

    Sprzedalem jakos miesiac temu uzywany, stary kineskopowy TV Sony, w sumie za
    niewielka kwote, bo juz mi nie byl potrzebny.
    Wady byly opisane.

    Kupily jakies studentki, przyjechaly odebrac osobiscie, obejrzaly,
    podlaczylismy do UPC, bylo wiadomo ze obraz jest juz nieco wyblakly i pilot
    niekontaktuje.

    No i dzis dostaje @ ze TV nie dziala i chca zwrotu pieniedzy ! No dobra zeby
    to bylo dzien, dwa po sprzedaniu, no rozne rzeczy sie moga stac, ale
    miesiac...

    Jak ja po tej stronie wygladam jako sprzedajacy prywatny ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-12-07 14:34:47
    Temat: Re: [Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 15:31, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > ale miesiac...
    >
    > Jak ja po tej stronie wygladam jako sprzedajacy prywatny ?

    1). widziały gały co brały, a poza tym
    2). pewnie to one zepsuły

    Generalnie: wysłać na drzewo. Sprzęt używany, bez gwarancji - ryzyko
    kupującego, że może zdechnąć.

  • 3. Data: 2010-12-07 14:36:33
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4cfe462d$...@n...home.net.pl...

    > 1). widziały gały co brały, a poza tym
    > 2). pewnie to one zepsuły
    >
    > Generalnie: wysłać na drzewo. Sprzęt używany, bez gwarancji - ryzyko
    > kupującego, że może zdechnąć.

    Tak troche sie zastanawiam, bo dosc czesto cos tam znajde w szafie
    niepotrzebnego co sie przez lata nazbieralo.
    Bo np w niemieckim serwisie aukcyjnym wielu sprzedajacych dodaje informacje
    w stylu "sprzedaz prywatna, bez gwarancji i bez zwrotu"
    Ale moze tam jest inne prawo, nie wiem czy u mnie moge sobie cos takiego
    wpisac.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-12-07 15:32:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > 1). widziały gały co brały, a poza tym

    > Generalnie: wysłać na drzewo. Sprzęt używany, bez gwarancji - ryzyko
    > kupującego, że może zdechnąć.

    wszystko w temacie:)

  • 5. Data: 2010-12-07 17:44:01
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 07-12-2010 15:34, Andrzej Lawa pisze:
    > 1). widziały gały co brały, a poza tym
    > 2). pewnie to one zepsuły
    >
    > Generalnie: wysłać na drzewo. Sprzęt używany, bez gwarancji - ryzyko
    > kupującego, że może zdechnąć.

    A rękojmia?

    --
    .B:artek.

  • 6. Data: 2010-12-07 19:16:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 15:36, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > informacje w stylu "sprzedaz prywatna, bez gwarancji i bez zwrotu"
    > Ale moze tam jest inne prawo, nie wiem czy u mnie moge sobie cos takiego

    Jeśli faktycznie sprzedajesz coś prywatnie, używane i bez gwarancji -
    oczywiście, że możesz. Ale, podobnie jak w przypadku informowania, że
    nagrywasz rozmowę - nie musisz. Taki dupochron ;)

  • 7. Data: 2010-12-07 19:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 18:44, .B:artek. pisze:

    > A rękojmia?

    Sam jesteś rękojmia.

    Człowiek wyraźnie pisze, że sprzedaje starego rupiecia jako osoba
    prywatna i nie w ramach działalności - po zakupie działał, a potem
    przestał. Jaka wada to spowodowała? Zaawansowany wiek? Było to wiadome
    od początku. (557KC) Coś się zepsuło? Sprzedający nie odpowiada za wady
    fizyczne, które powstały po przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
    (559KC).