  • 11. Data: 2010-12-07 15:30:41
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Skoro długu nie uznaje, to nie była najcelniejsza rada :-)

    Nie ważne czy celna, ale skuteczna :0

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 12. Data: 2010-12-07 16:52:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Y wrote:

    > Pytam poważnie. Wiem, że jestem zdenerwowany, bo sytuacja jest
    > nerwowa i właśnie na to liczą. Przecież w nękaniu chodzi o to,
    > żeby zastraszyć albo zamęczyć.
    >
    > Bardzo proszę o rady prawne co z tym zrobić.

    Kolega wbrew pozorom nie żartował. A może żartował, ale porada nie
    jest aż tak kompletnie głupia.

    Może 10 tysięcy to trochę wygórowana kwota, ale z 1-2k można by
    wołać.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-12-07 16:54:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Y wrote:

> [...]
    > nerwowa i właśnie na to liczą. Przecież w nękaniu chodzi o to,
    > żeby zastraszyć albo zamęczyć.
    >
    > Bardzo proszę o rady prawne co z tym zrobić.

    Aha, i ew. opcją może być ODBIERAĆ te połączenia, i odkładać
    telefon. Niech sobie gada.
    Mają pewnie jakąś umowę, ale za połączenia płacą ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-12-07 17:04:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-07 13:51, Y pisze:
    > Pytam poważnie.

    Ale ja odpowiedziałem poważnie!

    Dodatkowo złóż skargę do UOKiK - ten im przyłoży kilkaset tysięcy
    kary.

    Oni bazują właśnie na tym, że ludzie nic z tym nie robią.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2010-12-07 18:14:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/7/2010 9:30 AM, Johnson wrote:

    > Nie ważne czy celna, ale skuteczna :0

    ale zysk do kosztów mało optymalny.

  • 16. Data: 2010-12-07 18:55:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    >U swojego operatora, zastrzeż że nie życzysz sobie połączeń z numerów
    >niezidentyfikowanych. A jak zaczną dzwonić ze zwykłego numeru to zazwyczaj
    >można sobie zainstalowac oprogramowanie które odrzuca połączenia z
    >wybranych numerów

    No to i z niezidentyfikowanych może odrzucać. Gorzej, że nie jest w stanie
    odrzucać połączeń z numerów, które podszywają się pod dobrze znane numery
    znajomych czy rodziny.

  • 17. Data: 2010-12-07 19:44:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Nie ważne czy celna, ale skuteczna :0

    Skąd wiesz, że skuteczna ?!

  • 18. Data: 2010-12-07 19:54:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 20:44, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Skąd wiesz, że skuteczna ?!

    Doradca jest zapewne jakimś windykatorkiem, więc dla niego skuteczna ;->

    Potem może sobie wymyślić jakiś nowy dług i na nowo windykować.

  • 19. Data: 2010-12-07 20:31:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Nie ważne czy celna, ale skuteczna :0

    Popierasz ściąganie haraczy?
    Pod względem skuteczności niezłe byłoby ukatrupienie upierdliwego
    dzwonnika, też byś poparł?

  • 20. Data: 2010-12-08 01:06:44
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    > Co z tym zrobić?

    Zmienić numer, i na przyszłość nie popełniać tego samego błędu, a jak
    dzwonić do nich to z budki albo z jakiegoś voipa przez internet.