  • 1. Data: 2005-09-07 16:08:33
    Temat: Kara za parkowanie bez oplaty - teoretyczne pytanie
    Od: "Rob" <n...@c...spamu>

    Witam grupowiczow.
    Ostatnio zastanawiam sie nad taka prawa. Mieszkam we Wroclawiu, gdzie w
    centrum placi sie (przynajmniej powinno) za parkowanie w centrum. Jesli sie
    nie zaplaci i zlapie nas "kanar", to placimy kare 50 zl. Wyglada to tak, ze
    zostawia on karteczke w foliowej koszulce za wycieraczka.
    No dobra, zalozmy ze ide do pracy, zapominam zalpacic/dzien wczesniej
    skonczyl mi sie abonament i po godzinie mam za wycieraczka taki "mandat".
    No i co dalej? Samochod w dalszym ciagu tam stoi... Czy mozliwe jest, ze za
    kolejne 15 minut dostane drugi taki sam "mandat"? I wtedy za wycieraczka mam
    juz dwa "mandaty"? Przeciez auto wciaz stoi bez oplaty...
    Pytanie czysto teoretyczne.
    Pozdrawiam
    RK

  • 2. Data: 2005-09-07 21:36:31
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Rob" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam
    > juz dwa "mandaty"? Przeciez auto wciaz stoi bez oplaty...

    Więc teoretycznie mogą Ci wkłądać mandaty co 10 minut. Ja kiedyś miałem taki
    zapsaowy mandat w koszulce i jak prakowałem to wyciagałem go i wkłądałem za
    wycieraczkę.
    Ale onego dnia, kolejny kanar dołożył kolejny mandat i miałem dwa za
    wycieraczką.

    Natomiast praktycznie to wyrzuć te mandaty do kosza i zapomnij.

    Pozdrawiam
    Seb

  • 3. Data: 2005-09-08 06:49:09
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Rob napisał(a):

    > No i co dalej? Samochod w dalszym ciagu tam stoi... Czy mozliwe jest, ze za
    > kolejne 15 minut dostane drugi taki sam "mandat"? I wtedy za wycieraczka mam
    > juz dwa "mandaty"? Przeciez auto wciaz stoi bez oplaty...

    nie mozna karac dwa razy za to samo przewinienie, wiec moga ukarac cie
    tylko raz w jednym dniu

  • 4. Data: 2005-09-08 07:15:20
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@d...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie mozna karac dwa razy za to samo przewinienie, wiec moga ukarac cie
    > tylko raz w jednym dniu

    To w kolejnym dniu to przewinienie staje się innym i można ukarać
    ponownie? - czemu nie co miesiąc, albo minutę...?

  • 5. Data: 2005-09-08 08:22:34
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Sebastian Tatol napisał(a):

    > To w kolejnym dniu to przewinienie staje się innym i można ukarać
    > ponownie? - czemu nie co miesiąc, albo minutę...?

    poniewaz zalozylem ze tak jak i w wawie strefa platna nie obowiazuje 24
    godziny tylko jest np do 18, a pozniej mozna stac bez oplat az do chyba
    8 rano, co oznacza ze platnosc obowiazuje cyklicznie, a nie stale
    a wiec moga cie ukarac za kazdy cykl

  • 6. Data: 2005-09-08 08:25:48
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian Tatol" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wycieraczką.
    >
    > Natomiast praktycznie to wyrzuć te mandaty do kosza i zapomnij.

    Wlasnie zastosowalem sie praktycznie do rad wielu osob i tak robilem.
    Az tu pewnego dnia potzrebowalem zaswiadczenia z US o niezaleganiu i ...
    zalegalem, jak sie okazalo z oplatami za parkowanie.
    Musialem uregulowac zaleglosci i dopiero zaswiadczenie otrzymalem.

    Pozdrawiam
    Mariusz ze Szczecina

  • 7. Data: 2005-09-08 08:45:12
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

> [...]

    taki
    > zapsaowy mandat w koszulce i jak prakowałem to wyciagałem go i wkłądałem

    Dobry pomysł :-))

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2005-09-08 08:48:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To w kolejnym dniu to przewinienie staje się innym i można ukarać
    > ponownie? - czemu nie co miesiąc, albo minutę...?

    innym bedzie, jak odjedzie i ponownie tam zaparkuje

    P.