  • 1. Data: 2005-09-07 16:02:46
    Temat: dzialalnosc a zus
    Od: mk <b...@m...com>

    witam,

    ostatnio weszla ustawa, na podstawie
    ktorej bezrobotny zaczynajacy dzialalnosc
    gosp. moze placic obnizona stawke ZUS przez
    2 lata - z tego co pamietam okolo 250 pln.

    zastanawiam sie nad uruchomieniem dzialalnosci
    ale mozliwe jest tez ze znajde zatrudnienie
    wtedy dzialnosc potraktuje jako dodatkowe zajecie.
    W przypadku gdy ktos mnie zatrudni na pelen etat
    bede placil tylko zdrowotne,
    ale jezeli po np 2 czy 3 miesiacach zrezygnuje z
    pracy etatowej to czy placac wtedy zus z tyt
    prowadzonej dzialalnosci placic bede normalnie
    ponad 700 czy tak jak mialem przed podjeciem zatrudnienia
    ok 250?

    --
    pzdr
    mk

  • 2. Data: 2005-09-08 10:57:06
    Temat: Re: dzialalnosc a zus
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "mk" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > ostatnio weszla ustawa, na podstawie
    > ktorej bezrobotny zaczynajacy dzialalnosc
    > gosp. moze placic obnizona stawke ZUS przez
    > 2 lata - z tego co pamietam okolo 250 pln.

    Bycie bezrobotnym nie ma nic do rzeczy. Wazne tylko, by w ciagu ostatnuch 5
    lat nie miec zadnej dzialalnosci.

    Pozdrawiam
    SDD