    From: "Rob" <n...@c...spamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kara za parkowanie bez oplaty - teoretyczne pytanie
    Date: Wed, 7 Sep 2005 18:08:33 +0200

    Witam grupowiczow.
    Ostatnio zastanawiam sie nad taka prawa. Mieszkam we Wroclawiu, gdzie w
    centrum placi sie (przynajmniej powinno) za parkowanie w centrum. Jesli sie
    nie zaplaci i zlapie nas "kanar", to placimy kare 50 zl. Wyglada to tak, ze
    zostawia on karteczke w foliowej koszulce za wycieraczka.
    No dobra, zalozmy ze ide do pracy, zapominam zalpacic/dzien wczesniej
    skonczyl mi sie abonament i po godzinie mam za wycieraczka taki "mandat".
    No i co dalej? Samochod w dalszym ciagu tam stoi... Czy mozliwe jest, ze za
    kolejne 15 minut dostane drugi taki sam "mandat"? I wtedy za wycieraczka mam
    juz dwa "mandaty"? Przeciez auto wciaz stoi bez oplaty...
    Pytanie czysto teoretyczne.
    Pozdrawiam
    RK