  • 181. Data: 2003-09-21 17:37:35
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Lunakk" <l...@b...arcor.de> niebacznie popelnil
    news:bkjl3r$c7u$1@news.onet.pl:

    > Bynajmniej nic z tych żeczy nie miało miejsca,
    > dżwi, naprawde nie wiem.
    > ale, to w jaki sposób zachowywali sie kontroleży a zwłaszcza
    > jeste w stanie tego udowodnić, więc to pomijam, zarządam
    > oficjalnych przeprosin na pismie od MPK i tego kanara, osobno,
    > oraz zadość uczynienia. Zobaczymy jak sie sprawa potoczy.

    Mam radę, przed wysłaniem tego pisma przepuść je przez jakiegoś
    ispella, naciśnij F7 w MSW, daj komuś do przeczytania,
    bo niezależnie od zawartości merytorycznej z pewnych względów Twoje
    pismo może zostać potraktowane "niepowarznie"

    --
    pozdro
    poreba

  • 182. Data: 2003-09-21 17:51:44
    Od: Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Poza tym np. w Londynie kary za
    > jazdę na gapę opiewają na tysiące funtow...

    Przepraszam, że się wtrącam, ale poziom kolegi kontrolera pogarsza się z
    każdą chwilą:

    "You must buy a ticket before boarding a tram or you will be liable for a
    penalty fare of ?25 (reduced to ?15 if paid within 21 days)."

    http://www.tfl.gov.uk/trams/fares/fares_index.shtml

    --
    Grzegorz Borek

  • 183. Data: 2003-09-21 17:54:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> niebacznie popelnil

    > a czy to są przeciwstawne stwierdzenia? ;-)
    Jako że słówko ekspert w żaden sposów wyróżnione nie zostało,
    należy przyjąć że zostało użyte w ogólnie znanym znaczeniu.
    Wtedy: są przeciwstawne.
    Jeżeli natomiast SZKol powolywal sie na niejakiego
    Arnolda-coma-inną-świadomość: nie są przeciwstawne.

    --
    pozdro
    poreba

  • 184. Data: 2003-09-21 17:54:26
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> niebacznie popelnil

    > Jeśli regulamin przewoźnika nie przewiduje sprzedaży biletów
    > przez kierowcę to i owszem.
    > Gdyż najczęściej tenże regulamin mówi o bezzwłocznym skasowaniu
    > biletu a nie dopiero "jak ruszy".
    A skoro już wdajesz się w dygresje
    (kiedy wg większości regulaminów bilet kasować)
    to może wyjaśnisz jak odwiedzający MSWwa czy GOP, taki prowincjusz
    jak ja, może zapoznać się z obowiązującym regulaminem?
    Zapewne powszechną praktyką jest wywieszanie go "u wrót" -
    na przystankach, a nie _dopiero_ wewnątrz środków A/T/Tr ?

    --
    pozdro
    poreba

  • 185. Data: 2003-09-21 17:54:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil

    > Zycie mnie nauczylo z gory uznawac za falszywe tego typu relacje
    > gapowiczow. Ludzie _wszystko_ napisza, zeby tylko wymigac sie od
    > placenia mandatu...
    Inne doświadczenie życiowe każe wątpić w zapewnienia oskarżanych o
    przekraczanie uprawnień, iż wszystko odbyło się zgodnie z procedurą i
    o żadnym przekroczeniu mowy być nie może. Ocena tych doświadczeń,
    zarówno jednych, jak i drugich, zazwyczaj uzależniona od punktu
    siedzenia...
    A skoro z góry wątpisz, pozostaje miec nadzieję, ze nigdy takich
    odwolan nie będziesz rozpatrywal - Twoj razący brak obiektywizmu do
    ktorego się przyznajesz, jest tu zasadniczą przeszkodą.

    > Specyfika tej pracy jest taka, ze sa odwolania. Jesli jest ich
    > duzo, nie oznacza to ze kontroler sie myli, tylko ze duzo
    > pracuje.
    IMHO swoim zachowaniem widocznie nie zapewniasz kontrolowanym
    pewności, że wszelkie odwołania są bezskuteczne. Ale teraz ja wdaję
    się Twoim śladem w gdybania, więc pozostawmy ten wątek bez
    kontynuacji...

    > Ja ich mialem juz kilkanascie,
    Tym bardziej, że jak widać materiał porównawczy co do "bzdurności
    odwołań" niebogaty

    > W kazdym zawodzie, tak kontrolera jak i ksiedza, sa
    > profesjonalisci i sa partacze, a nieraz i psychopaci...
    A skąd czerpiesz przeświadczenie, że nasz gapowicz akurat na takiego
    nie trafił?

    --
    pozdro
    poreba

  • 186. Data: 2003-09-21 18:01:39
    Od: Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl>

    Olo Kwasniak wrote:

> [...]

    każdą chwilą:

    "You must buy a ticket before boarding a tram or you will be liable for a
    penalty fare of Ł25 (reduced to Ł15 if paid within 21 days)."

    http://www.tfl.gov.uk/trams/fares/fares_index.shtml

    W autobusach jest jeszcze straszniej, Ł5 (pięć) do zapłacenia (czyli 5x cena
    biletu). Ale pewnie dlatego, że nie muszą utrzymywać niewyżytych kanarów.

    --
    Grzegorz Borek

  • 187. Data: 2003-09-21 18:11:13
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: poreba <d...@p...com>

    > No dobrze, ale zawsze w przypadku zatrzymania obywatelskiego
    > jest to "byc moze"
    Zatem godzisz się na sytuację, że pewnego razu ciemną nocą kilku
    rosłych facetów obezwładni Cię, a na Twoje próby uwolnienia się
    zareagują boleśnie dla Ciebie. Doprowadzą Cię na policję i stwierdzą
    że gdzieś tu w okolicy jakiś facet się wydzierał i "krzykiem lub
    hałasem" mącił ciszę nocną.
    Osobnik ten jako i Ty płci męskiej i "być może" to Ty.
    Twój błąd tkwi w pominiciu- "uzasadnione"

    --
    pozdro
    poreba

  • 188. Data: 2003-09-21 21:03:23
    Od: "Lunakk" <l...@b...arcor.de>

    Człek Olo Kwasniak wystukał w pocie czoła:

    Po zatrzymaniu jeden z kanarów podbiegł na komisariat, nie było go może
    z 30 sekund, poczym wrócił i powiedział że na komisariacie nie ma
    policjantów
    poineważ wszyscy obstawiaja dwożec główny, na który maja przyjechać
    kibice
    Wisły Kraków po meczu z Legią.
    Później kilka osób pokazało bilety bądź dokumęty, na pętli w autobusie
    zostało
    już tylko 3 jakichś kolesi 2 dziewczyny i ja.
    Weszliśmy do środka, gdzie był 1 dyżurny policjant, który sprawdzał
    nasze dane.
    Ciekawe tylko co stało się z tymi 2 dziewczynami co też nie miały
    biletów....

    Lunakk

  • 189. Data: 2003-09-22 07:50:36
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > Zapewne powszechną praktyką jest wywieszanie go "u wrót" -
    > na przystankach, a nie _dopiero_ wewnątrz środków A/T/Tr ?

    www.kzkgop.com.pl - zapraszam

    pdr
    Olo

  • 190. Data: 2003-09-22 07:54:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jak sam piszesz 'może', a co jesli nie?
    > Czy w takim przypadku przyznasz rację zatrzymanemu, w końcu jak juz tu
    > pisano wykroczenie nasytępuje dopiero po 3 razie.

    Alez nie ma sprawy - moge przyznac mu racje, co wcale nie oznacza ze
    odstapie od wystawienia mu oplaty dodatkowej za 200+90 PLN, na ktora jak
    najbardziej zasluzyl.
    Abstrahuje tu od faktu, ze pewnie w ogole nie nastapi sprawdzenie ktory to
    raz bo przeciez nawet na komendzie nie jest to mozliwe.

    pdr
    Olo