    From: "Lunakk" <l...@b...arcor.de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kanary i co dalej....
    Date: Sun, 21 Sep 2003 23:03:23 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@qv163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Człek Olo Kwasniak wystukał w pocie czoła:

    Po zatrzymaniu jeden z kanarów podbiegł na komisariat, nie było go może
    z 30 sekund, poczym wrócił i powiedział że na komisariacie nie ma
    policjantów
    poineważ wszyscy obstawiaja dwożec główny, na który maja przyjechać
    kibice
    Wisły Kraków po meczu z Legią.
    Później kilka osób pokazało bilety bądź dokumęty, na pętli w autobusie
    zostało
    już tylko 3 jakichś kolesi 2 dziewczyny i ja.
    Weszliśmy do środka, gdzie był 1 dyżurny policjant, który sprawdzał
    nasze dane.
    Ciekawe tylko co stało się z tymi 2 dziewczynami co też nie miały
    biletów....

    Lunakk