  • 171. Data: 2003-09-21 14:41:09
    Temat: Re: Kanary i co dalej.... [OT]
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pracus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bkkc2t$1j0$1@news.onet.pl...

    > Doprawdy? Za to Ty wciąż pozostajesz boski, więc idź już upajaj się
    > tym po wieki wieków... a na rzeczowe argumenty potrafisz coś
    > odpowiedzieć, czy interesują Cię tylko przedszkolne zaczepki, których
    > jesteś niewątpliwie królem?

    Jakieś problemy zdrowotne??
    NTG!

  • 172. Data: 2003-09-21 15:19:46
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    i vice versa

  • 173. Data: 2003-09-21 15:20:57
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Moze CIe zdziwie ale porzadni obywatele tez czasem moga byc posadzeni o cos,
    czego nie zrobili...wine trzeba udowodnic...a palka mozna kazdemu wtluc do
    glowy ze jest winny...nie na tym polega demkokracja...szkoda, ze nei
    pojmujecie jej zasad...

  • 174. Data: 2003-09-21 15:30:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piwek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czego nie zrobili...wine trzeba udowodnic...a palka mozna kazdemu wtluc do
    > glowy ze jest winny...nie na tym polega demkokracja...szkoda, ze nei

    Szkoda że nie rozumiesz o czym piszemy:(

    Pozdr
    Leszek

  • 175. Data: 2003-09-21 15:31:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > i vice versa

    Twoim idolem jest Dzierżyński????
    ;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 176. Data: 2003-09-21 15:57:54
    Temat: Odp: do prokuratora z nimi!
    Od: "Paweł Furman" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkjq5e$8p4$...@a...news.tpi.pl...

    > Poza tym taka hipotetyczna sytuacja:
    > Gosciu biegnie ulicą a za nim leci kobieta i wrzeszczy "lapac zlodzieja".
    > Akurat przebiega kolo mnie, wiec podkladam mu haka [...]

    Jeśli juz chcesz porównywac swój przykład do omawianej kontroli biletów to
    trzeba by go nieco inaczej zinterpretować.
    Gdyby inny pasażer poinformował cię i gapowicz nie ma biletu któryś raz z
    kolei mógłbyś użyć przykładu powyższego.
    - Na podstawie informacji osoby trzeciej dokonałeś zatrzymania.

    > I to samo jest z gapowiczem - dostarczam go w rece policji bedac
    > przekonanym, ze trzeci raz wyludza usluge przewozowa. Na czym opieram
    swoje
    > przekonanie? Na fakcie, ze skoro teraz jedzie na gape, to byc moze czynil
    > juz wielokrotnie wczesniej....

    Jak sam piszesz 'może', a co jesli nie?
    Czy w takim przypadku przyznasz rację zatrzymanemu, w końcu jak juz tu
    pisano wykroczenie nasytępuje dopiero po 3 razie.

    > Widzi ktos mozliwosc sytuacji, w ktorej to
    > przekonanie moglo byc bardziej uzasadnione?

    Twoje powyższe przekonanie jest całkowicie bezzasadne.
    Jeśli widzisz, że coś robię wcale nie znaczy że robię to kolejny raz. Nie
    ważne czy cyznność jest legalna czy nie.

    Tak czy tając jednak całą dyskusję muszę przyznać, że to jakiś bobołak
    prawny.
    Z paragrafów przytaczanych wynika, że kontroler ma niewiele uprawnień i
    tylko ze względu na tak zwany zdrowy rozsądek policji, czyli nie branie pod
    uwagę każdego donosu, mogą coś zrobić z gapowiczem.
    Paweł

    PS
    A jeśli sytuacja opisana na początku tego wątku jest prawdziwa (wożenie
    gapowiczów po mieście przez godzinę i mijanie po drodze komendy,
    niewylegitymowanie się), to faktycznie trzeba by tymi kanarami powycierać
    trochę sądowych progów.

  • 177. Data: 2003-09-21 17:07:53
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "gazebo" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jest do tego również rozporzšdzenie Ministra Zdrowia.

    a bylbys tak uprzejmy?

    > Jeśli nie to BEZ zgody pacjenta MUSI pobrać krew na wniosek
    > policji.

    owszem, byc moze, jak dla mnie zazebia sie tu pare spraw, bardzo chcialbym
    poznac ten przepis, na podstawie ktorego lekarz zobowiazany jest dokonac
    ingenrencji mimo jednoznacznego sprzeciwu doprowadzonego, co jest tym czynnikiem
    decydujacym? uczestnictwo w zdarzeniu czy tylko widzimisie policjanta?

    --
    Nie ma pan kompleksu niższosci. J e s t pan gorszy.
    -- psychiatra do pacjenta

  • 178. Data: 2003-09-21 17:09:31
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    EOT...szkoda klawiatury.

  • 179. Data: 2003-09-21 17:10:16
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    szkoda klawiatury i nerwow...EOT.

  • 180. Data: 2003-09-21 17:19:57
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil

    > Jest jeszcze pewna grupa osob uprawnionych do bezplatnego
    > przejazdu...
    Nieprawdą zatem jest jakoby...
    CBDU

    --