  • 32. Data: 2014-02-27 10:00:18
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

    > ale tu dochodzimy do sedna sprawy. Nasz system nie dba ani o siebie a
    > tym bardziej o obywatela.
    >
    > A my nie mamy w genach przestrzegania prawa. Jak system daje się dymać
    > to jest dymany. A z racji takiej, że nie ma pewności to lepiej
    > odpuścić fałszywie choremu niż niesłusznie skazać prawdziwie chorego i
    > niewinnego

    Ale dlaczego chciałbys skazywać niewinnie chorego?

  • 31. Data: 2014-02-27 10:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

    > interesujące. A w sądzie jesteś odpowiedzialny za swoje zeznania. Nikt
    > nie dba o twój interes lepiej niż ty. Więc z zamroczonym umysłem jesteś
    > niezdolny.

    Ale zwróc uwage ze odnosiłem sie do wymogu USG obojczyka...

    > Nie bronię systemu bo wymiar niesprawiedliwości działa do dupy.
    > Lecznictwo też działa nagannie. Ale jakoś nie widzę rozwiązania, które
    > nagle, jak za pomocą różdżki, rozwiązałoby problem.

    Mozna załamywac ręce lub spróbowac coś zrobić.

  • 33. Data: 2014-02-27 10:33:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2014 10:00, Budzik pisze:

    > Mozna załamywac ręce lub spróbowac coś zrobić.

    Ale ty chcesz zrobić cokolwiek.

    Ewidentnie nie mając zbyt wielkiego doświadczenia w realnym świecie -
    chociażby ta propozycja aby ktoś ze złamaniem jechał komunikacją
    miejską. Bo przecież wszyscy ludzie w Polsce żyją w zasięgu jednego,
    ultraszybkigo i wszędziedojeżdżającego autobusu, nie?

  • 34. Data: 2014-02-27 12:20:16
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Marcin N pisze:

    > Sprawdziłem. 4 lata temu złożyłem wniosek w trybie adhezyjnym.

    Czyli jesteś powodem cywilnym?

    To w takim razie dlaczego baba z sekretariatu twierdziła, że nie
    przysługuje Ci informacja o wyroku?

    Jesteś przecież stroną i nawet mogłeś złożyć apelację (choć pewnie nie
    byłeś na ogłoszeniu wyroku, więc nie wiedziałeś nawet, kiedy upłynął
    stosowny termin.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 35. Data: 2014-02-27 19:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Ale ty chcesz zrobić cokolwiek.

    Na razie to tylko poddałem pomysły pod dyskusję.

    > Ewidentnie nie mając zbyt wielkiego doświadczenia w realnym świecie -

    ach, ten wszystko wiedzący Andrzej...

    > chociażby ta propozycja aby ktoś ze złamaniem jechał komunikacją
    > miejską. Bo przecież wszyscy ludzie w Polsce żyją w zasięgu jednego,
    > ultraszybkigo i wszędziedojeżdżającego autobusu, nie?

    Bardzo fajnie, ale czy jestes w stanie zdobyś się na konstruktywną krytyke?

  • 36. Data: 2014-02-27 19:52:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.02.2014 19:00, Budzik pisze:

    > Na razie to tylko poddałem pomysły pod dyskusję.

    Sugestia: najpierw się nad nimi zastanów.

    > ach, ten wszystko wiedzący Andrzej...

    Wszystko? Nie. Ale np. wiem, że ludzie mieszkają na większym terenie niż
    tylko w bezpośrednim otoczeniu jedynego sądu.

    > Bardzo fajnie, ale czy jestes w stanie zdobyś się na konstruktywną krytyke?

    Moment, to ty krytykujesz - ja tylko wytykam dziury w twojej krytyce.

    Chcesz żebym wykonywał robotę za ciebie??

  • 37. Data: 2014-02-27 21:39:49
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2014-02-27 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

    > Ale dlaczego chciałbys skazywać niewinnie chorego?

    bo system nie działa i jak się nie bronisz to jesteś skazywany

  • 38. Data: 2014-02-27 21:43:40
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Popatrz na tę konkretną sprawę: masz 3 oskarżonych, pewnie też jakiś
    > świadek się może trafić, biegli, funkcjonariusze. Każdy z nich może być
    > zupełnie uczciwie nieosiągalny i powodować w ten sposób konieczność
    > odroczenia.

    nie wspominając o oskarżycielach posiłkowych, których może być 20. A jak
    dodasz do tego jaja z przesyłkami pocztowymi to proces może się nie
    zacząć przez rok

  • 39. Data: 2014-02-27 21:48:18
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2014-02-27 07:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

    > Oczywiscie wszystko można sprowadzić do absurdu...

    weź 900mg paracetamolu na śniadanie, 900mg na obiad i zobacz jak się
    czujesz. A mówię o przypadku, że jesteś zdrowy.

    A paracetamol to tylko lek od bólu głowy.

    System nie działa dobrze. Terminy mogłyby być krótsze, sędziowie,
    świadkowie mogliby się nie spóźniać. Bombiarze mogliby nie dzwonić z
    atakiem bombowym. Urzędnicy mogliby odpowiadać za swoje decyzje,
    złodzieje mogliby nie kraść, politycy mogliby zacząć mówić prawdę i
    pracować. Lekarze w końcu zaczęliby leczyć bez kolejek.

    Rejestrujesz partie, zwołujesz chętnych, przekonujesz ludzi aby na
    ciebie głosowali, zdobywasz 40% głosów wyborców, którzy pójdą zagłosować
    i mamy naprawiony kraj. Zaczynaj już dziś

  • 40. Data: 2014-02-27 21:49:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.02.2014 21:43, Mruk pisze:

    > nie wspominając o oskarżycielach posiłkowych, których może być 20. A jak
    > dodasz do tego jaja z przesyłkami pocztowymi to proces może się nie
    > zacząć przez rok

    O tak, zwłaszcza teraz... Uaktualnienie księgi wieczystej szło do mnie
    ponad 2 tygodnie - i to zaczęło dochodzić dopiero jak zacząłem się
    dopytywać, gdzie przesyłka. A i tak awizo pod inny adres...