  • 1. Data: 2014-02-22 15:01:16
    Temat: list otwarty do BSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Witam!

    W ramach walki z obecną plagą pedofilii, w szczególności istniejącą w
    ramach różnych organizacji (przykładem tego były ostatnie afery w
    Kościele Rzymsko-Katolickim), jako przedstawiciel samodzielnej jednostki
    walczącej z przypadkami pedofilii wzywam waszą organizację do złożenia
    oświadczenia, którzy z waszych pracowników i współpracowników (z imienia
    i nazwiska - wraz z podaniem oznaczenia dokumentu tożsamości) NIE SĄ
    pedofilami.

    Dane te będą pomocne w przypadku gdyby policja zadawała jakieś pytania w
    tym zakresie...

    W razie wątpliwości mogę skontaktować wasz dział personalny z
    wykwalifikowanym psychologiem, który mógłby przeprowadzić audyt pod tym
    kątem.

    Pozdrawiam,
    Andrzej Ława

    PS: specjalna nagroda ("uśmiech kierownika") dla pierwszej osoby, która
    zidentyfikuje inspirację do powyższego ;)

  • 2. Data: 2014-02-22 15:12:35
    Temat: Re: list otwarty do BSA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > oświadczenia, którzy z waszych pracowników i współpracowników (z imienia
    > i nazwiska - wraz z podaniem oznaczenia dokumentu tożsamości) NIE SĄ

    Wiem o którą organizacje Ci chodzi. Jak kiedyś pytałem władz tej
    organizacji o pomysłodawców, to nawet nie wiedzieli, że w ogóle coś takiego
    jest.