  • 1. Data: 2014-02-21 16:43:50
    Temat: Współwłaściele ruchomości a odszkodowanie przed sądem
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Axa Direct zaniżył mocno wartość odszkodowania. Jest to
    ubezpieczyciel sprawcy kolizji. Trzeba będzie złożyć pozew sądowy
    przeciw Axa Direct.
    Uszkodzony przez sprawcę samochód miał współwłaściciela. Każdy ze
    współwłaścieli pewnie musi złożyć własny pozew. Jak ułatwić sobie
    sprawę, żeby tylko 1 z nich zajmował się tymi wszystkimi pozwami,
    procesami? Obaj współwłaściciele to rodzina.

    Dodatkowo, od kiedy naliczać im odsetki? Kolizja była zgłoszona parę
    miesięcy temu. Jednakże trwał proces przeciwko kierującemu o
    ustalenie faktu kierowania. Bo pijaczek przygrzmocił w zaparkowany
    samochód i zwiał na piechotę. Ledwo co dostałem w końcu decyzję od
    Axa o uznaniu tego osobnika za kierującego i przyznaniu mi za
    niskiego odszkodowania.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2014-02-25 14:06:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Elo
    >
    > Axa Direct zaniżył mocno wartość odszkodowania. Jest to

    Wiedziałem. Wiedziałem. Wątek rozpoczęty w piątek po południu
    pozostaje bez echa :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600