  • 331. Data: 2009-07-21 09:11:06
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:h43vt5$74u$3@news.onet.pl...

    > A oni w ogóle zaczęli uciekać? tj. czy oddalili się na jakąś sensowną
    > odległość? Z tego co wiem, to nie.

    co tylko potwierdza, ze musieli widziec bron i sluyszec wezwania

  • 332. Data: 2009-07-21 09:11:15
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Stąd jak gość krzyczy Policja i ma w ręku broń, to lepiej założyć, że
    > jest policjantem.

    Po prostu ROTFL.

    > Jakby był mordercą i chciał Cię zabić, to by strzelał, a nie urządzał
    > wrzaski w blasku latarni.

    Wiesz, może po prostu liczyć na to, że ofiara zastosuje się do Waszych
    porad i zatrzyma się karnie na hasło "Stój, policja", a wtedy oddanie do
    niej strzału czy schwytanie jej będzie tylko dziecinną igraszką :>

  • 333. Data: 2009-07-21 09:13:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Niemniej jednak w tym przypadku policjanci się pomylili, ponieważ
    > sytuacja z tego punktu nie zaszła. Czy oznacza to, że przepisy o użyciu
    > broni sobie, a policjant i tak w każdej sytuacji może bezkarnie użyć broni
    > i potem mówić "że mu się wydawało"?

    owszem pomylili sie, nikt tego nie neguje, ale gdyby tamci nie zaczeli
    uciekac bez powodu, zyliby nadal, duzo wskazuje na to, ze slyszeli okrzyki
    policja, a mimo to zdecydowali sie dawac noge, splot nieszczesliwych
    okolicznosci, dlatego nie jestem za tym aby tak bez chwili reflekcji
    potepiac policje

  • 334. Data: 2009-07-21 09:15:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:h43vs1$74u$2@news.onet.pl...

    > jestes inteligentny gosc, po co uprawiasz taka demagogie, przeciez
    > wyraznie od poczatku pisze o innych okolicznosciach, oni nie chcieli ich
    > skontrolowac, chcieli zatrzymac groznego bandyte, a niestety ich
    > zidentyfiokowano jako jego, reszta to konsekwencja okolicznosci

    > bylo no i co?

    Jak obywatel przekroczy granicę obrony koniecznej, to jest ciągany po
    sądach i skazywany - bo powinien pomyśleć, powinien dostosować obronę do
    zagrożenia itp. itd.

    Tutaj policjanci wywalili serię do samochodu, który nawet nie zdążył
    porządnie odjechać, w dodatku nie stwarzał zagrożenia - i nie ma
    winnych. To od policji powinno się więcej wymagać, a nie od zwykłych ludzi.

    --
    Liwiusz

  • 335. Data: 2009-07-21 09:17:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > okrzyki policja, a mimo to zdecydowali sie dawac noge, splot
    > nieszczesliwych okolicznosci, dlatego nie jestem za tym aby tak bez

    Cały czas próbuję się dowiedzieć - dlaczego można było strzelać to
    *tego* samochodu, a nie strzela się do uciekających przed policją pieszo.

    --
    Liwiusz

  • 336. Data: 2009-07-21 09:18:04
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > no wiec nie moga uciekac przed policja,

    A jeśli uciekają, to można ich wtedy zabić :-/
    Genialne w swojej prostocie.

  • 337. Data: 2009-07-21 09:30:35
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > co tylko potwierdza, ze musieli widziec bron i sluyszec wezwania

    Takie były ich wezwania, jak i oznakowanie wozu :-/

  • 338. Data: 2009-07-21 09:33:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > obowiazujacego

    A podanie konkretnych paragrafów przerasta cię aż tak bardzo?
    Udaje współczucie :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Przyjaźń jednego roztropnego człowieka jest bardziej wartościowa

  • 339. Data: 2009-07-21 09:34:07
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > owszem pomylili sie, nikt tego nie neguje, ale gdyby tamci nie zaczeli
    > uciekac bez powodu

    Nie uciekali bez powodu!

    > zyliby nadal, duzo wskazuje na to, ze slyszeli okrzyki policja,

    Co konkretnie na to wskazuje?
    Bo nawet zeznanie świadków wskazuje na to, że akcja wyglądała na napad
    troglodytów.

    "Tak samo zapamiętali tę sytuację inni kierowcy - mówił prokurator Jabłeka.
    I cytował telefon, jaki od jednego z kierowców odebrał tego wieczoru
    dyżurny policji: "Łysi wybiegli i zaczęli strzelać do jakiegoś auta. To nie
    żarty!".

  • 340. Data: 2009-07-21 09:37:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Musisz w końcu kiedyś zrozumieć, że czasem policjanci pełnił służbę po
    > cywilnemu.

    ale wtedy ma troszkę inne uprawnienia niż policjant umundurowany.

    jeśli poszukiwany bandyta byl osoba niebezpieczną to powinno sie przysłać
    antyterorystów a nie bawić się w brudnego harrego na ulicach miasta, mogli
    też zabić kogoś postronnego.