  • 1. Data: 2009-07-16 12:28:15
    Temat: Zameldowanie w mieszkaniu Matki
    Od: "pawel" <s...@t...debile>

    Witajcie, czy jest mozliwe zebym ja jako Syn byl zameldowany w mieszkaniu
    ktorego wlascicielem jest Matka ? ja jestem zgloszony na NIP w skarbowym ze
    tu mieszkam (zebym mogl NET odliczyc sobie) i w spoldzielni mieszkaniowej,
    ale zadnego prawa do lokalu nie mam, wszystko jest na Matke (prawo wlasnosci
    do lokalu). Zalatwia sie to w Urzedzie Miasta ? (konkretnie chodzi o Łódź)
    pozdrowionka.

  • 2. Data: 2009-07-16 12:29:53
    Temat: Re: Zameldowanie w mieszkaniu Matki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    pawel pisze:
> [...]
    > do lokalu). Zalatwia sie to w Urzedzie Miasta ? (konkretnie chodzi o Łódź)

    Jest to możliwe, a skoro tam mieszkasz, to nawet obowiązkowe.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-07-16 12:41:43
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'pawel'
    Wpis z dnia 16-07-2009:

> [...]
    > do lokalu). Zalatwia sie to w Urzedzie Miasta ? (konkretnie chodzi o Łódź)

    A dlaczego masz wątpliwości?
    Ciekawe gdzie by mieszkąły wszystkie nowonarodzone dzieci, które ma mają
    prawa własności do lokali swoich rodziców.
    W mieszkaniach komunalnych też są zameldowani ludzie, którzy nie są
    właścicielami tych mieszkań.

    --
    TomaSz.

  • 4. Data: 2009-07-16 12:59:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Jest to możliwe, a skoro tam mieszkasz, to nawet obowiązkowe.

    A jesli nie mieszka, to tez mozliwe, ale bedzie wykroczeniem 8-).

    MJ

  • 5. Data: 2009-07-16 13:55:43
    Od: "pawel" <s...@t...debile>

    > A jesli nie mieszka, to tez mozliwe, ale bedzie wykroczeniem 8-).

    A jak tu mieszkam a nie jestem zameldowany to też wykroczenie ?
    Załatwia się to w Urzędzie Miasta pewnie ?

  • 6. Data: 2009-07-16 14:35:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawel wrote:

    > A jak tu mieszkam a nie jestem zameldowany to te? wykroczenie ?

    tez.

    jak widzisz co bys nie robil, to cie kopną w tylek.

  • 7. Data: 2009-07-17 13:47:36
    Od: "Jan Kowalski" <c...@W...gazeta.pl>

    pawel <s...@t...debile> napisał(a):

> [...]
    > do lokalu). Zalatwia sie to w Urzedzie Miasta ? (konkretnie chodzi o Łódź)

    Na kogo jest umowa o net? Prawdopodobnie nie na ciebie tylko na właściciela
    lokalu czyli matkę i to ona, a nie ty ma prawo do odliczenia. A w ogóle to
    trzeba być tępą kutwą by bujać fiskus na zaledwie 144 PLN.

  • 8. Data: 2009-07-17 16:11:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jan Kowalski pisze:

    > Na kogo jest umowa o net? Prawdopodobnie nie na ciebie tylko na właściciela
    > lokalu czyli matkę i to ona, a nie ty ma prawo do odliczenia. A w ogóle to
    > trzeba być tępą kutwą by bujać fiskus na zaledwie 144 PLN.

    Ale bzdury piszesz.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-07-19 21:40:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pawel pisze:
    > Witajcie, czy jest mozliwe zebym ja jako Syn byl zameldowany w mieszkaniu
    > ktorego wlascicielem jest Matka ? ja jestem zgloszony na NIP w skarbowym ze

    Ummm.... A na prawdę nazywasz się Jezus? Bo o żadnych innych synach czy
    matkach z wielką literą na początku nie słyszałem.

> [...]
    > do lokalu). Zalatwia sie to w Urzedzie Miasta ? (konkretnie chodzi o Łódź)

    Krótka piłka: a gdzie mieszkasz na prawdę?

  • 10. Data: 2009-07-19 21:41:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal Jankowski pisze:

    > A jesli nie mieszka, to tez mozliwe, ale bedzie wykroczeniem 8-).

    A może nawet przestępstwem przeciwko wiarygodności dokumentów - wszak
    będzie składał fałszywe oświadczenie o zamieszkiwaniu pod adresem, pod
    którym nie mieszka.