  • 541. Data: 2009-07-29 14:02:45
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:cf54k6-2i8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > rozumiem ze wyznajesz zasade ze kto nie z wami to przeciwko nam

    Nic nie rozumiesz.

    > a skad ci sie wzielo ze kocham tamte czasy?
    > to ze nie potepiam ich w czambul tak jak nie ktorzy, to wcale nie znaczy
    > ze mi sie wszystko podobalo, tylko w przeciwienstwie do takich
    > malolatow, ja kawalek zycia w tamtych czasach przezylem, wojsko na
    > ulicach pamietam, ale tez nie uwazam ze byly to jakies straszne mroczne
    > czasy

    Fakt, dla niektórych były całkiem przyjemne - zakupy w konsumach,
    przywileje...

  • 542. Data: 2009-07-29 20:26:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:da16k6-nhb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ROTFL

    nie ma sie co smiac, jakby sie do tej zasady zastosowali, to nie bylo by
    tego tematu

  • 543. Data: 2009-07-29 20:27:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:5d16k6-nhb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nic nie rozumiesz.

    mi sie wydaje, ze to jednak ty nie bardzo rozumiesz

  • 544. Data: 2009-07-29 20:29:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    mi sie wydaje, ze to jednak ty nie bardzo rozumiesz

    > Fakt, dla niektórych były całkiem przyjemne - zakupy w konsumach,

    a teraz to jestem nawet pewny

  • 545. Data: 2009-07-29 22:01:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:da16k6-nhb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > nie ma sie co smiac, jakby sie do tej zasady zastosowali, to nie bylo by
    > tego tematu

    Byłby inny - bo tym razem mogła to nie być policja zachowująca się jak
    bandyci tylko prywatni bandyci.

    Zasad jest prosta - policja ma się zachowywać jak policja, a nie jak
    bandyci, to nie będzie takich tematów.

    Ale niestety - ten przypadek, strzelanina z tygrysem... I błędy w drugą
    stronę, dające w rezultacie przypadek Magdalenki.

    Niekompetencja, głupota, bezmyślność, adrenalina i za dużo tandetnych
    filmów gangsterskich w dzieciństwie u ludzi, którzy rzekomo są
    profesjonalistami.

    Tak na marginesie: zwykły, szary człowiek w sytuacji zaatakowania przez
    uzbrojonych bandytów zareaguje zupełnie losowo, bo się tego nie będzie
    spodziewał.

    Prędzej gdyby nie doszło do pomylenia celów zatrzymywani zastosowali by
    się do twojej "porady" - bo tacy ludzie mogą się tego spodziewać, mogą
    być na to psychicznie (i nie tylko) gotowi. Po czym np. otworzyliby
    ogień z bliska, żeby z zaskoczenia wykończyć funkcjonariuszy.

  • 546. Data: 2009-07-29 22:03:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:5d16k6-nhb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > mi sie wydaje, ze to jednak ty nie bardzo rozumiesz

    > a teraz to jestem nawet pewny

    Pewny to ty jesteś ignorant. Tobie znajomego bezpieka nie uprowadziła.

  • 547. Data: 2009-07-31 22:47:24
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-20 14:55, Herald pisze:

    > ty jak ta red-nadia - zmieniasz tematy i tworzysz oderwane od wątku kolejne
    > gnioty. idź się wybrandzluj palancie.

    Przepraszam wszystkich za odkopywanie tematu ale muszę przekazać
    Heraldowi pewną informację. Masz problemy człowieku i im szybciej udasz
    się do specjalisty tym lepiej