  • 1. Data: 2009-07-16 22:22:00
    Temat: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Arek <a...@e...net>

    A sąd zrobił taki fantastyczny kolejny krok w umacnianiu buraczanej
    republiki policyjnej.

    Rozumiem, że nikogo nie zaskakuje uniewinnienie dzielnych policjantów,
    ale że nie ma dysputy nad uzasadnieniem uniewinnienia to mnie już dziwi.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2009-07-17 04:55:19
    Temat: Poznań 2004: zastrzelenie przez policjantów na służbie [was: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Arek <a...@e...net> pisze:

> [...]
    >
    > Rozumiem, że nikogo nie zaskakuje uniewinnienie dzielnych policjantów,
    > ale że nie ma dysputy nad uzasadnieniem uniewinnienia to mnie już dziwi.

    A własnej za ciężkiej dupy nie ruszysz i nie skrytykujesz *SAM* wyroku i
    uzasadnienia? Choć pewnie prawnik wyroków sądów nie krytykuje ale
    "wyraża zdziwienie oraz zwraca uwagę na konkretne elementy".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Złodziej dla siebie nie może zbudować domu, lecz burzy dom drugiego.

  • 3. Data: 2009-07-17 07:33:50
    Temat: poznańskie Sądy....
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Rozumiem, że nikogo nie zaskakuje uniewinnienie dzielnych policjantów,

    niewinni policjanci, wolny Stokłosa, niewinny Grobelny, a ile spraw
    niemedialnych o których nie słyszeliśmy ...

  • 4. Data: 2009-07-17 08:01:34
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: r...@m...com

> [...]
    >
    > Rozumiem, że nikogo nie zaskakuje uniewinnienie dzielnych policjantów,
    > ale że nie ma dysputy nad uzasadnieniem uniewinnienia to mnie już dziwi.

    Rodziny chlopaków powinny odwołac sie do Strassburga.

  • 5. Data: 2009-07-17 08:26:13
    Od: "ITBS" <N...@w...pl>

    A nie uwazacie, z3e wlasnie repubika bananowa to jest wtedy, gdy dwoch
    ogolonych chlopakow nie zatrzymuje sie na wezwanie policji, ucieka a na
    strzaly ostrzegawcze jeszcze dodaje gazu? A policjanow by sie skazalo za
    uzycie broni?

    ITBS

  • 6. Data: 2009-07-17 08:37:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "ITBS" <N...@w...pl> writes:

> [...]
    > ogolonych chlopakow nie zatrzymuje sie na wezwanie policji, ucieka a na
    > strzaly ostrzegawcze jeszcze dodaje gazu? A policjanow by sie skazalo za

    Nie znam dokladnie tej sprawy - kluczowe jest, czy policjanci
    dochowali procedur. Sąd uznał, że tak - ale na jakiej podstawie?
    Wyłącznie zeznań samych policjantów, czy były jakieś dowody
    niezależne?

    MJ

  • 7. Data: 2009-07-17 08:52:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > A własnej za ciężkiej dupy nie ruszysz i nie skrytykujesz *SAM* wyroku i
    > uzasadnienia? Choć pewnie prawnik wyroków sądów nie krytykuje ale

    Nie jestem prawnikiem i skrytykowałem :)
    Co prawda nie tu tylko na swoim blogu, ale jednak.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2009-07-17 08:55:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    ITBS pisze:
> [...]
    > ogolonych chlopakow nie zatrzymuje sie na wezwanie policji, ucieka a na
    > strzaly ostrzegawcze jeszcze dodaje gazu? A policjanow by sie skazalo za

    Nie było żadnych wezwań policji.
    Dwa nieoznakowane samochody zajechały im drogę.
    Wyskoczyły z nich karki - dziwisz się, że gościu chciał uciekać?

    Gość, którego myśleli, że ścigają, podejrzany był o zabicie policjanta.
    To była zwykła egzekucja i nawet jak myśleli, że strzelają do właściwego
    gostka, to w dupie mieli, że obok siedzi niewinna osoba. Też ją
    rozstrzelali. Sąd też miał to w dupie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2009-07-17 09:35:49
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 00:22:00 +0200, Arek napisał(a):

    > A sąd zrobił taki fantastyczny kolejny krok w umacnianiu buraczanej
    > republiki policyjnej.

    W tych twoich wyśnionych USA to za taką akcję policjanci by dostali awans
    nawet. Spróbuj nie wykonać polecenia policjamstra :)

    > Rozumiem, że nikogo nie zaskakuje uniewinnienie dzielnych policjantów,
    > ale że nie ma dysputy nad uzasadnieniem uniewinnienia to mnie już dziwi.

    Dlaczego nie zatrzymali się do kontroli tylko podjęli ucieczkę? Dlaczego po
    pierwszym/pierwszych strzałach nie zatrzymali się, że jednak to nie zabawa
    tylko kontynuowali ucieczkę?

  • 10. Data: 2009-07-17 09:38:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 10:37:48 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > dochowali procedur. Sąd uznał, że tak - ale na jakiej podstawie?
    > Wyłącznie zeznań samych policjantów, czy były jakieś dowody

    Facet który został ranny okazał się pijany (a jak kierujący, tez był pijany
    czy trzeźwy).