  • 61. Data: 2018-07-20 18:29:05
    Temat: Re: Totalna opozycja walczy o takie państwo prawa jakie tworzył prezydent Lech Wałęsa? [falandyzacja prawa]
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 13:08, A. Filip pisze:

    > Czy twój przekaz dnia jest taki żeby na grupie *prawo* nawet nie udawać że
    > się dyskutuje o prawie? Wspaniale go realizujesz, tak trzymać! ;-)

    Masz na myśli prawo jazdy oczywiście?

    --
    animka

  • 62. Data: 2018-07-20 18:34:01
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 14:28, A. Filip pisze:
> [...]
    -Lawmaker-Arrested-in-Senate-Building-Sit-in-Over-Im
    migration-20180629-0007.html
    Immigration

    > https://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-p
    rotests/protestors-lawmaker-arrested-in-senate-build
    ing-sit-in-over-immigration-idUSKBN1JO173

    Nie chwal się swoim skopiowanym angielskim.

    --
    animka

  • 63. Data: 2018-07-20 20:34:58
    Od: f...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lipca 2018 12:40:20 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

    > Policja za coś łapie samochody/busiki przewożące więcej osób niż w
    > homologacji. Samochód posłanki Szmidt ma homologacje na przewóz osób
    > w bagażniku? ;-)

    https://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201807/15320
    78779_xxyxyy_600.jpg
    https://m.demotywatory.pl/4866574

    +

    1998r kiedy Buzki chciały wysłać komuszka na emeryturę skracając wiek emerytalny
    z 70 do 65 lat.

    cyt. TK
    Ustawodawca - w tej sytuacji - nie realizuje "doraźnych celów politycznych", lecz
    realizuje prawo każdego obywatela do tego, żeby jego sprawę rozpoznawał sędzia
    niezawisły i bezstronny.
    Niezawisłość natomiast ma sens tylko wówczas, jeżeli odpowiada jej obowiązek
    bezstronności. Sędzia, który zachowywał się w sposób stronniczy nie może nadal pełnić
    funkcji orzeczniczych.

  • 64. Data: 2018-07-20 21:32:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 16:42, Uncle Pete pisze:

    > Pytałem kogo miałeś na myśli pisząc "dla nas to agent Bolek". Ponieważ
    > sporo Polaków tak nie uważa, chciałem dowiedzieć się, w czyim imieniu
    > wypowiadasz się.

    Pisząc "nas" miałem na myśli mieszkańców polski.
    Którzy może i na początku nie wierzyli ale zaczęli jak Pan Prezydent
    swojego ubeka (oficera prowadzącego) zatrudnił jako kierowcę
    a potem awansował aż do rangi ministra bez teki.
    Ale zawsze możesz mi wytłumaczyć inną przyczynę takich działań.
    Możesz?

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2018-07-20 23:05:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 21:32, RadoslawF pisze:

    > miałem na myśli mieszkańców polski.

    Trzeba być wyjątkowym chujem, żeby tak lekceważyć mój kraj.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 66. Data: 2018-07-23 11:57:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 17:27:37 +0200, Kviat napisał(a):

    > I zapewne to wina opozycji, że pis na ministra środowiska wybiera
    > człowieka wierzącego w chemtrailse.
    > To ostatnie, to mój ulubiony przykład.

    O gustach się naturalnie nie dyskutuje, ale mocnym konkurentem jest Joachim
    Brudziński, który jako uczeń szkoły rybołówstwa w Szczecinie brał udział w
    rozbojach, kradzieżach, zastraszał kolegów i demolował pociągi. Siedział
    nawet w areszcie, a teraz jest Misiewiczem Spraw Wewnętrznych i
    Administracji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 67. Data: 2018-07-23 12:33:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > rozbojach, kradzieżach, zastraszał kolegów i demolował pociągi. Siedział
    > nawet w areszcie, a teraz jest Misiewiczem Spraw Wewnętrznych i

    Masz link na decyzję sądu o areszcie? Aresztowany to nie skazany,
    nieprawdaż? Czy może PiS wciela w życie takie prawo o jakim marzysz?
    W państwie prawa _gołe_ stwierdzenie że ktoś był aresztowany
    (z domniemaniem że nie był skazany) nie wygląda właściwie, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 68. Data: 2018-07-23 13:00:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Jul 2018 12:33:08 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Masz link na decyzję sądu o areszcie?

    "Młodzieńcze kłopoty Brudzińskiego zaczęły się dość niewinnie: od oplucia
    kolegi z technikum, który zapisał się do ZSMP, i posądzeń o zwyzywanie
    nauczyciela politruka. Niebawem pojawiły się cięższe oskarżenia.
    Zdemolowanie pociągu i rozbój. Ostatecznie zarzutów nie potwierdzono, ale
    konsekwencje Brudziński poniósł surowe. Przesiedział dwa miesiące w
    areszcie, oblał poprawkę z matematyki i musiał repetować."

    http://www.newsweek.pl/polska/joachim-brudzinski-fan
    atyk-newsweek-pl,artykuly,285293,1.html

    > W państwie prawa _gołe_ stwierdzenie że ktoś był aresztowany
    > (z domniemaniem że nie był skazany) nie wygląda właściwie, nieprawdaż?

    Prawda nas wyzwoli.
    Nie rozumiem, dlaczego podawanie faktów z życia Pana Misiewicza Spraw
    Wewnętrznych i Administracji wywołuje taka furię na Nowogrodzkiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 69. Data: 2018-07-23 14:23:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.07.2018 o 22:33, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2018-07-19 o 21:24, J.F. pisze:
    >/../
    >
    > I ogląda w mediach kolejną gówno burzę w wykonaniu totalnej
    > opozycji.

    I o to chodzi. Przemycanie ludzi w bagażniku to zagrożenie
    bezpieczeństwa. Pasów nie mieli zapiętych.
    A z drugiej strony występek pogwałcenia bezpieczeństwa sejmowego.

  • 70. Data: 2018-07-23 14:26:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /../
    > Sądzę,że teren Sejmu nie jest drogą publiczną. Toteż czyn należy
    > rozpatrywać raczej bardziej w kategoriach naruszenia przepisów
    > porządkowych. Przede wszystkim wwiezieni "wdarli" się na teren
    > ogrodzonej posesji, a to przestępstwo.

    A zanim wjechała na teren sejmu to gdzie była?