  • 1. Data: 2018-07-19 10:08:37
    Temat: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-poslanka-joan
    na-schmidt-wwiozla-w-bagazniku-na-teren-sejmu-d,nId,
    2608290
    > "Posłanka Joanna Schmidt wwiozła _w bagażniku_ na teren Sejmu dwie
    > osoby" ; Wczoraj, 18 lipca (22:28)

    Takie zagrożenie dla życia i zdrowia "pasażerów" uzasadnia
    natychmiastowe pozbawienie posłanki immunitetu! ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-07-19 10:40:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 10:08:37 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Takie zagrożenie dla życia i zdrowia "pasażerów" uzasadnia
    > natychmiastowe pozbawienie posłanki immunitetu! ;-)

    Na jakiej podstawie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 3. Data: 2018-07-19 12:24:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 10:40, Olin pisze:

    > Na jakiej podstawie?

    Mało prawdopodobne aby ustawodawcy przewidzieli takie głupie
    zachowanie.
    Teoretycznie można twierdzić ze stworzyła zagrożenie terrorystyczne
    ale do pozbawienia immunitetu może to nie wystarczyć.
    Za to straż marszałkowska ma podstawę aby za każdym razem
    jak wjeżdża poprosić aby wysiadła i otworzyła bagażnik.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-07-19 12:39:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > Za to straż marszałkowska ma podstawę aby za każdym razem
    > jak wjeżdża poprosić aby wysiadła i otworzyła bagażnik.

    Policja za coś łapie samochody/busiki przewożące więcej osób niż w
    homologacji. Samochód posłanki Szmidt ma homologacje na przewóz osób
    w bagażniku? ;-)

    Wystarczy zezwolenie Sejmu na przesłuchanie oraz postawienie zarzutów z
    odebraniem prawa jazdy jako środkiem zapobiegawczym w czasie trwania
    (długawego) dochodzenia do wyroku grzywny.

    IMHO _formalnie_ wykroczenie jest duże. W praktyce (chyba) nie woziła
    ich aż tyle by zagrożenie życia i zdrowia "przewożonych w bagażniku"
    wystarczyło do wpierdolenia naprawdę drakońskiej kary _posłance opozycji_.
    Puścić tego _całkiem_ płazem nie wypada w państwie prawa, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2018-07-19 13:35:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Na jakiej podstawie?

    Na podstawie braku pasow bezpieczenstwa :-)
    No i na podstawie stworzenia zagrozenia dla poslow i pracownikow
    Sejmu.

    W kazdym badz razie zwyklych ludzi policja sciga za takie
    "wykroczenia".
    Albo za przewoz swini w bagazniku.
    Niezgodne z przeznaczeniem, czy jakos tak.

    Za nadmierna ilosc pazasazerow kara jest w kodeksie przewidziana, ale
    tu bylo w normie :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-07-19 14:18:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 12:39:46 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Puścić tego _całkiem_ płazem nie wypada w państwie prawa, nieprawdaż?

    Liczę na Maliniaka. Mgr Przyłębska-Wolfgangowa ogłosiła, że może
    ułaskawiać, kiedy chce.

  • 7. Data: 2018-07-19 15:57:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-07-18 o 10:08, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > Takie zagrożenie dla życia i zdrowia "pasażerów" uzasadnia
    > natychmiastowe pozbawienie posłanki immunitetu! ;-)

    Sądzę,że teren Sejmu nie jest drogą publiczną. Toteż czyn należy
    rozpatrywać raczej bardziej w kategoriach naruszenia przepisów
    porządkowych. Przede wszystkim wwiezieni "wdarli" się na teren
    ogrodzonej posesji, a to przestępstwo.

  • 8. Data: 2018-07-19 16:48:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >rozpatrywać raczej bardziej w kategoriach naruszenia przepisów
    >porządkowych. Przede wszystkim wwiezieni "wdarli" się na teren

    Naruszenie miru domowego ?
    To byloby przegiecie, wiec z ktorego art ?

    Jedna "kara" juz jest, ale cos mi sie widzi, ze przesadzona - tzn w
    stosunku do 2 poslow.
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/petru-sc
    hmidt-i-scheuring-wielgus-dostali-zakaz-wjazdu-do-se
    jmu/ar-AAAhSCU

    J.

  • 9. Data: 2018-07-19 17:11:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 16:48, J.F. pisze:
    > Naruszenie miru domowego ?
    > To byloby przegiecie, wiec z ktorego art ?

    Dlaczego przegięcie?
    Gdyby ich przerzuciła przez płot to wartownik mógłby użyć broni ;-)

  • 10. Data: 2018-07-19 17:27:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-07-18 o 16:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...
    na-schmidt-wwiozla-w-bagazniku-na-teren-sejmu-d,nId,
    2608290

    > Naruszenie miru domowego ?

    Dokładnie tak.

    > To byloby przegiecie, wiec z ktorego art ?

    Żadne przegięcie. Sejm jest ogrodzoną posesją. No chyba, że wwożeni w
    bagażniku zostali porwani i nie wiedzieli, dokąd jadą.