  • 1. Data: 2018-07-20 09:36:22
    Temat: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jak dla mnie nie trzeba się zbytnio wysilać by zrobić z tego grożenie
    śmiercią albo podżeganie do zabójstwa. Dopóki się nie trafi kolejny
    "zabójczy (były) członek PO" [B] straszliwych kar w dodatku do kar za
    dewastacje ja się za to nie spodziewam. BTW Czy ABW nie złapała takiego
    jednego "rodzimego terrorystę" co (ponoć) chciał Sejm wysadzić?

    [A] https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,czas-na
    -sad-ostateczny-brna-sejmie-interweniowala-policja,2
    65159.html
    > "Czas na sąd ostateczny"
    >
    > "Czas na sąd ostateczny" - taki napis umieścili w nocy z czwartku na
    > piątek na elewacji budynku sejmowego protestujący przeciw zmianom w
    > sądownictwie [...]

    [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_biuro_poselski
    e_PiS_w_%C5%81odzi

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-07-20 14:05:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-07-18 o 09:36, A. Filip pisze:
> [...]
    > dewastacje ja się za to nie spodziewam. BTW Czy ABW nie złapała takiego
    > jednego "rodzimego terrorystę" co (ponoć) chciał Sejm wysadzić?

    Zdaje się, że dostał bezwarunkową karę pozbawienia wolności - o ile o
    tym samym myślimy.

    > [A] https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,czas-na
    -sad-ostateczny-brna-sejmie-interweniowala-policja,2
    65159.html

    Dla mnie to akurat żadna groźba, choć napisanie tego na budynku powinno
    by ścigane bardzo surowo z uwagę na szacunek dla tego Urzędu czy nawet
    po prostu dla Państwa.

    > [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_biuro_poselski
    e_PiS_w_%C5%81odzi

    No ale co to ma wspólnego z wygłupem kilkunastu gówniarzy?

  • 3. Data: 2018-07-20 14:20:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > po prostu dla Państwa.

    > No ale co to ma wspólnego z wygłupem kilkunastu gówniarzy?

    IMHO To ma znaczenie przy dyskusji jak łatwo ten napis można uznać za
    groźbę karalną albo podżeganie do zabójstwa. _Na szczęście_ ten
    przykład ostatniego oczywistego politycznego zabójstwa w RP3 ma osiem
    lat. IMHO To już nie jest niedawno ale (bardzo) dawno to też nie jest.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-07-20 15:34:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-07-18 o 14:20, A. Filip pisze:

> [...]
    > przykład ostatniego oczywistego politycznego zabójstwa w RP3 ma osiem
    > lat. IMHO To już nie jest niedawno ale (bardzo) dawno to też nie jest.

    Moim zdaniem złe jest, że za naruszenie prawa nie ściga się normalnie
    tych ludzi i trzeba liczyć na różnych oszołomów w tym zakresie. Normą
    powinno być, by zwłaszcza politykowi naruszenie prawa nawet do głowy nie
    przyszło. By kary były po prostu tak wysokie i przede wszystkim
    nieuniknione. Tylko u nas są w tej materii nienajlepsze doświadczenia.

    Uważam, że jeśli Sejm musi powoływać komisję śledczą w "temacie", którym
    powinna się normalna prokuratura zająć, już powinni pozmieniać prawo. Te
    komisje przede wszystkim naruszają podział pomiędzy "władzami".

  • 5. Data: 2018-07-20 17:21:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 09:36, A. Filip pisze:
    > Jak dla mnie nie trzeba się zbytnio wysilać by zrobić z tego grożenie
    > śmiercią albo podżeganie do zabójstwa.

    Skoro można tłumaczyć, ze 6 nie równa się sześć, że białe nie jest
    białe, można postawić zarzut ofierze pobicia, albo zwalnianie kobiet w
    ciąży tłumaczyć zasadami współżycia społecznego, to pewnie nie ma
    większego problemu, żeby z tego zrobić grozenie śmiercią, podżeganie,
    czy nawet zamach stanu. Kwestia proka i sędziego. Niedługo to nie będzie
    już problem.

    Shrek

  • 6. Data: 2018-07-20 17:25:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla mnie to akurat żadna groźba, choć napisanie tego na budynku powinno
    > by ścigane bardzo surowo z uwagę na szacunek dla tego Urzędu czy nawet
    > po prostu dla Państwa.

    Z ciekawości - gdzie jest nakazany szacunek do Państwa? Bo ja na
    przykład żadnego szacunku do obecnego państwa polskiego nie mam. Co
    więcej do większości władz czuję pogardę zamiast szacunku i uważam ich
    za przestępców. Uważam że ich miejsce jest w pierdlu (dla tych którzy
    nie mieli odwagi pełnić funkcji konstytucyjnych i przed TS dla reszty).
    Który paragraf naruszam taką myślozbrodnią?

    Shrek

  • 7. Data: 2018-07-20 17:34:55
    Od: Kviat

    > Normą powinno być, by zwłaszcza politykowi naruszenie prawa nawet do głowy nie
    > przyszło.

    Teraz już wiesz, dlaczego pis upolitycznia prokuraturę i sądy.

    > By kary były po prostu tak wysokie i przede wszystkim
    > nieuniknione. Tylko u nas są w tej materii nienajlepsze doświadczenia.

    Teraz już wiesz, dlaczego tak ważny jest trójpodział władzy.

    > Uważam, że jeśli Sejm musi powoływać komisję śledczą w "temacie", którym
    > powinna się normalna prokuratura zająć, już powinni pozmieniać prawo.

    Problem w tym, że pod "zmienić prawo" co innego rozumie pis, a co innego
    rozumieją normalni ludzie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2018-07-20 17:56:50
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Z ciekawości - gdzie jest nakazany szacunek do Państwa?
    Zdaje się, że w konstytucji.
    I są ustawy, o samej fladze jest ustawa itp...

    > Bo ja na przykład żadnego szacunku do obecnego państwa polskiego nie mam.
    Pszesadzasz, piszesz po polsku, itp....

    >Co więcej do większości władz czuję pogardę zamiast szacunku i uważam ich
    >za przestępców. Uważam że ich miejsce jest w pierdlu .....

    To nie ma związku z szacunkiem do państwa.
    A może ja mylę polskość, i ideje narodowe z państwem?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 9. Data: 2018-07-21 22:41:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 17:56, Stokrotka pisze:

    > Zdaje się, że w konstytucji.
    > I są ustawy, o samej fladze jest ustawa itp...

    I jak ma się to do _tej_ sytuacji? Do flagi to ja mam szacunek. Do hymnu
    też. To kulsony mają wyjebane na spocznij w czasie wykonywania hymnu.
    Nie ja.

    > Pszesadzasz, piszesz po polsku, itp....

    Może dlatego że to polska grupa. Ponadto napisałem - do _obecnego_państwa.

    Mylisz.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-07-22 12:30:15
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Mylisz.

    A gdzie jest granica pomiędzy państwem polskim i polskością?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)