  • 71. Data: 2018-07-23 17:46:05
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Lekko w temacie: w Szwecji nie wolno konia w bagazniku.
    Ale na jakiej podstawie to nie wiem.
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/policjanc
    i-nie-mogli-uwierzyć-w-to-co-widzą-48-latek-w-oplu-p
    rzewoził-konia/ar-BBKYy1e

    A w Polsce psa w bagazniku kombi/hatchbacka mozna ?

    J.

  • 72. Data: 2018-07-23 18:41:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-23 o 14:26, Smok Eustachy pisze:
    > /../

    Terenem obok Sejmu przechodzili, chodzili sobie normalni ludzie-
    Warszawiacy i NieWarszawiacy kiedy chcieli. Tak jak moga sobie chodzić
    naokoło Komendy Stołecznej Warszawy. Sejm to jest budynek użytku
    publicznego, a nie schron dla tymczasowych posłów. Dzisiaj są, jutro ich
    nie będzie.
    Niech sobie jeszcze postawią budę i psa na łańcuchu, żeby ich pilnował.
    Może niektórym się wydaje, że dalej są w psychiatryku i muszą być w
    zamknięciu?

    Toteż czyn należy

    Może lepiej niech czynem zajmie się Sąd.

    > Przede wszystkim wwiezieni "wdarli" się na teren
    > ogrodzonej posesji, a to przestępstwo.

    To, że ktoś sobie ogrodził naszą polską własność nie należącą tylko do
    niego to jest przestępsywo. Przestpstwo wobec narodu polskiego.

    > A zanim wjechała na teren sejmu to gdzie była?

    Może w d.maryni.

    --
    animka

  • 73. Data: 2018-07-24 10:55:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Jul 2018 18:41:50 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > naokoło Komendy Stołecznej Warszawy. Sejm to jest budynek użytku
    > publicznego, a nie schron dla tymczasowych posłów. Dzisiaj są, jutro ich

    Do kwietnia tego roku budynek Sejmy nie był ogrodzony, ale - zgodnie z
    zapowiedziami Pasztetowej - władza jest teraz bliżej ludzi. Podobno kulsoni
    wcale nie radują się z nowej fuchy, więc może wokół płotu zrobią fosę z
    krokodylami, żeby Pan Marsząłek Kuchciński nie musiał wieszać kotary,
    oddzielającej go od cuchnącego suwerena.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 74. Data: 2018-07-24 12:41:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.07.2018 o 10:55, Olin pisze:

> [...]
    > krokodylami, żeby Pan Marsząłek Kuchciński nie musiał wieszać kotary,
    > oddzielającej go od cuchnącego suwerena.

    Co świadczy o braku zagrożenia e strony pisiorów, którzy są spoko
    goście. Natomiast teraz jest zagrożenie ze strony ubywateli, którzy
    stanowią dzicz.

  • 75. Data: 2018-07-24 12:46:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:

    > Co świadczy o braku zagrożenia e strony pisiorów, którzy są spoko
    > goście. Natomiast teraz jest zagrożenie ze strony ubywateli, którzy
    > stanowią dzicz.

    Dobre, ale czy na grupie prawo nie wypadałoby użyć innych słów? :-)

    --
    A. Filip

  • 76. Data: 2018-07-24 19:30:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-24 o 12:41, Smok Eustachy pisze:

    > Co świadczy o braku zagrożenia e strony pisiorów, którzy są spoko
    > goście. Natomiast teraz jest zagrożenie ze strony ubywateli, którzy
    > stanowią dzicz.

    A gdzie Ty dziki widziałeś pod Sejmem"? ;-)
    Minister Szyszko przyprowadził do odstrzału?

    --
    animka

  • 77. Data: 2018-08-06 09:57:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Na pewno więcej, niż za pomocnictwo do naruszenia miru domowego.

    Jeśli naruszenie miru domowego, to znaczy co. Bo jeśli jestem
    mieszkańcem jakiegoś domu, to chyba wolno mi zapraszać gości tak?
    Czy zaproszenie gości będzie naruszeniem miru domowego?

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 78. Data: 2018-08-06 10:10:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 17:27, Kviat pisze:

    > Co ma do tego ordynacja!?
    > To wina opozycji, że posłowie pis boją się prezesa? Ty to na poważnie
    > piszesz?

    Akurat ma rację. System wyborczy jaki mamy powoduje, że nawet najlepsza
    partia dąży do postaci patologicznej - właśnie takiej jak w PiS-ie. W
    rezultacie Poseł działa na rzecz partii, a rozlicza się przed jej
    prezesem, zamiast działać na rzecz kraju i rozliczać sie przed wyborcami.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 79. Data: 2018-08-06 11:52:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-06 o 09:57, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jeśli naruszenie miru domowego, to znaczy co. Bo jeśli jestem
    > mieszkańcem jakiegoś domu, to chyba wolno mi zapraszać gości tak?
    > Czy zaproszenie gości będzie naruszeniem miru domowego?

    W tym "domu" zapraszanie gości zatwierdza biuro przepustek
    a nie tylko "mieszkańcy".

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2018-08-06 14:48:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-08-18 o 09:57, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jeśli naruszenie miru domowego, to znaczy co. Bo jeśli jestem
    > mieszkańcem jakiegoś domu, to chyba wolno mi zapraszać gości tak?
    > Czy zaproszenie gości będzie naruszeniem miru domowego?
    Przykład niezbyt właściwy. W tym wypadku właściwsze byłoby rozważenie,
    czy jeśli zostałaś zaproszona w gości (gospodarzem jest Sejm, a nie
    każdy z posłów), to masz prawo wbrew woli gospodarza przyprowadzić kolegów.