  • 81. Data: 2018-08-06 15:05:28
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Przykład niezbyt właściwy. W tym wypadku właściwsze byłoby rozważenie,
    > czy jeśli zostałaś zaproszona w gości (gospodarzem jest Sejm, a nie
    > każdy z posłów), to masz prawo wbrew woli gospodarza przyprowadzić kolegów.

    ale sejm to są właśnie posłowie... więc tu się bardziej rozmywa.
    Zazwyczaj w takim wypadku (jak jest wielu domowników) ustalone warunki
    kto kiedy ile osób może zaprosić i na jaich zasadach. W sejmie też tak
    było, ale teraz wszystko się zmienia, bo ktoś strasznie boi się ludzi...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 82. Data: 2018-08-06 15:36:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-07-20 o 17:27, Kviat pisze:

    >Akurat ma rację. System wyborczy jaki mamy powoduje, że nawet
    >najlepsza partia dąży do postaci patologicznej - właśnie takiej jak w
    >PiS-ie. W rezultacie Poseł działa na rzecz partii, a rozlicza się
    >przed jej prezesem, zamiast działać na rzecz kraju i rozliczać sie
    >przed wyborcami.

    Program Partii programem Narodu :-)

    J.

  • 83. Data: 2018-08-06 16:37:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-08-18 o 15:05, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > kto kiedy ile osób może zaprosić i na jaich zasadach. W sejmie też tak
    > było, ale teraz wszystko się zmienia, bo ktoś strasznie boi się ludzi...

    Sejm, to nie posłowie. Tak, jak Urząd, to nie to samo, co urzędnicy. W
    wypadku domowników masz coś takiego,jak możliwość zaproszenia gościa.
    Ale w Sejmie reguluje to jakiś tam regulamin.