  • 21. Data: 2007-01-19 17:48:05
    Temat: Re: Jak żyć zgodnie z prawem?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Cezar wrote:
    > Kazda osoba podlegajaca obowiazkowi czynnej sluzby wojskowej (czyli
    > zdecydowana wiekszosc mezczyzn w tym kraju - tych co nie maja kat. E) ma
    > nalozony ustawowy tzw. wojskowy obowiazek meldunkowy

    Tak, ale mówimy tutaj o osobie, która spełniła "cywilny" obowiązek
    meldunkowy, przez co i ten wojskowy ma odhaczony. Zatem po wymeldowaniu
    żadnych dalszych obowiązków względem WKU nie ma.

    -------------------+
    -------------------+

  • 22. Data: 2007-01-22 09:41:53
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 19 sty o godzinie 18:05, na pl.soc.prawo,pl.biznes.banki, Andrzej
    Lawa napisał(a):

    > Źle zrozumiałeś :)
    >
    > To zdanie miało oznaczać, że WKU jest powiadamiane przez właściwy urząd
    > od meldunków (ewidencja ludności w gminie).

    Heheh - zrozumiałem poprzez czytanie posta na który odpisywał wituś ;)
    Ja tylko celowo obnażyłem błędne złożenie prostego zdania przez witusia.
    Bo był on popełnił błąd złożenia którym wypaczył sens odpowiedzi.

    --
    Herbi
    22-01-2007 10:41:50