  • 1. Data: 2007-01-18 19:08:21
    Temat: Operacje celne
    Od: red <r...@r...com>

    Witam wszystkich,

    nie wiem czy uderzam na odpowiednią grupę, ale nie udało mi się znaleźć
    lepszej. Mam do przygotowania seminarium nt. operacji celnych. Gmatwam
    się w tym już drugi dzień i nie potrafię odpowiedzieć na najprostsze
    pytania:

    1. Jakie są wymagane dokumenty?
    2. Jakie są różnice w handlu z krajami Wspólnoty, a krajami trzecimi?
    3. Co to w ogóle jest SAD?

    I potrzebowałbym jakichś takich dokumentów bardziej "popularnonaukowych"
    niż tych wszystkich dzienników ustaw i rozporządzeń, których po prostu
    czytać się nie da.

    Gdzie można o tym poczytać? Albo gdzie pytać?
    Pomocy!

    --

  • 2. Data: 2007-01-18 21:24:34
    Temat: Re: Operacje celne
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > w tym już drugi dzień i nie potrafię odpowiedzieć na najprostsze pytania:

    Spróbuj tutaj
    http://www.mf.gov.pl/sluzba_celna/index.php?wysw=5&s
    gl=2&dzial=578

    grzech