  • 1. Data: 2007-01-18 18:49:50
    Temat: wypłata emerytury
    Od: "sonia" <s...@o...pl>

    Czy świadczenia emerytalne wypłaca się "z góry" czy pod koniec miesiąca
    ponabyciu uprawnień emerytalnych

  • 2. Data: 2007-01-18 19:16:26
    Temat: Re: wypłata emerytury
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "sonia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy świadczenia emerytalne wypłaca się "z góry" czy pod koniec
    miesiąca
    > po nabyciu uprawnień emerytalnych

    Emerytura jest wypłacana za dany miesiąc kalendarzowy w terminie
    wypłaty ustalonym w decyzji o przyznaniu emerytury; 5, 10, 15, 20, 25
    dzień miesiąca.

    wa

  • 3. Data: 2007-01-18 23:39:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Emerytura jest wypłacana za dany miesiąc kalendarzowy w terminie
    > wypłaty ustalonym w decyzji o przyznaniu emerytury; 5, 10, 15, 20, 25
    > dzień miesiąca.

    Przy czym z pierwszym świadczeniem po nabyciu uprawnień - z tego co wiem -
    bywają zawirowania. Czasem dostaje się dopiero drugie z wyrównaniem za pierwszy
    okres.