  • 1. Data: 2007-01-18 18:09:19
    Temat: Korepetycje - legalnie.
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem nauczycielem i zamierzam udzielać korepetycji.
    Nie chcę rejestrować DG, gdyż będą to raptem 2 godziny tygodniowo - czyli
    zarobię mniej niż musiałbym płacić na ubezpieczenie zdrowotne.
    W jaki sposób należy rozliczać takie dodatkowe lekcje?
    Rozumiem (czy dobrze?), że będzie to umowa cywilo-prawna (zlecenie) z drugą
    stroną. Czy rozliczenie należy składać miesięcznie, czy w zeznaniu rocznym?
    Jakie formalności należy spełnić?

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-01-18 18:36:57
    Temat: Re: Korepetycje - legalnie.
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    a po co sobie komplikować życie od dawien dawna udziela sie korepetycji bez
    umów i jest o więc po co kombinować?

  • 3. Data: 2007-01-18 20:29:51
    Od: "xyz" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >a po co sobie komplikować życie od dawien dawna udziela sie korepetycji bez
    >umów i jest o więc po co kombinować?

    Bo można mieć uczynnych sąsiadów którzy uprzejmie doniosą.

  • 4. Data: 2007-01-18 20:40:43
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Bo można mieć uczynnych sąsiadów którzy uprzejmie doniosą.

    Jeszcze musza byc dowody. Sasiad napisze do US (albo nawet na Policje) ze
    ten i ten udziela koreptycji. No i co ? I nic. Bo sasiad nie wie komu, jak
    czesto, za ile, a wiec nic nie wie i nic nie jest w stanie na ten temat
    powiedziec.

    Cezar

  • 5. Data: 2007-01-18 23:03:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czesto, za ile, a wiec nic nie wie i nic nie jest w stanie na ten temat

    Gorzej, jak uczynny się zrobi uczeń. Ten już nie dość, ze wie kiedy i za ile, to
    jeszcze może dokładnie wiedzieć komu poza nim. A to juz będzie spory kłopot.

  • 6. Data: 2007-01-19 14:43:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xyz wrote:

    > Bo można mieć uczynnych sąsiadów którzy uprzejmie doniosą.

    Ale co doniosą? Że ktoś pomaga dziecku sąsiadów w nauce.

    Kto powiedział, że za pieniądze? ;->