  • 1. Data: 2007-01-18 18:05:20
    Temat: zakładanie domofonu
    Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam taki problem, na mojej klatce 50 % lokatorów chce założyć domofon, a
    drugie 50 % nie chce, [ założenie to koszt 140 zł ] która
    strona ma większe czance ??

    ps. w tej klatce mieszka kilka osób które mają lub mogą mieć problemy z
    otworzeniem Drzwi kluczem, a pozostali nie chcą ponosić
    opłat z tym

    za info, Dzięki.

  • 2. Data: 2007-01-18 18:18:16
    Temat: Re: zakładanie domofonu
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:eoocqv$ntu$1@news.interia.pl
    użytkownik *Gupik* napisał(a):

    > mam taki problem, na mojej klatce 50 % lokatorów chce założyć
    > domofon, a drugie 50 % nie chce, [ założenie to koszt 140 zł ] która
    > strona ma większe czance ??

    Ci którzy nie chcą, bo jak od nich wyciągniesz pieniądze na inwestycję
    której sobie nie życzą?

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2007-01-18 18:45:15
    Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Ci którzy nie chcą, bo jak od nich wyciągniesz pieniądze na inwestycję
    > której sobie nie życzą?

    no , to prawda, ale ja jestem niepełnosprawny, i obawiam się że nie
    bendę w stanie wejsc na klatkę, i co, zostanę pozbawiony dostępu do
    własnego mieszkania ??

  • 4. Data: 2007-01-18 18:55:36
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gupik" <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ps. w tej klatce mieszka kilka osób które mają lub mogą mieć problemy z
    > otworzeniem Drzwi kluczem, a pozostali nie chcą ponosić

    czegos nie rozumiem. Skoro niektóre osoby nie będą w stanie otworzyć drzwi
    kluczem, to w jaki sposob otworzą drzwi do mieszkania?

    Przemek

  • 5. Data: 2007-01-18 20:04:38
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:45afb0c7$0$13195$f69f905@mamut2.aster.pl,
    Przemysław Szalbierz <p...@p...onet.pl> typed:

    > czegos nie rozumiem. Skoro niektóre osoby nie będą w stanie otworzyć
    > drzwi kluczem, to w jaki sposob otworzą drzwi do mieszkania?

    Skoro niektóre osoby będą w stanie tylko nacisnąć guzik domofonu, to w
    normalny sposób będą w stanie nacisnąć dzwonek do mieszkania.

    Myślenie. Nie. Boli.

    --
    tbr

  • 6. Data: 2007-01-18 20:29:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:eoof5r$rvk$1@news.interia.pl
    użytkownik *Gupik* napisał(a):

    > no , to prawda, ale ja jestem niepełnosprawny, i obawiam się że nie
    > bendę w stanie wejsc na klatkę, i co, zostanę pozbawiony dostępu do
    > własnego mieszkania ??

    Pozostaje pracować nad niechętnymi, argumentować, przekonywać. Kropla
    drąży skałę. Nie wiem czy istnieje jakiś przymus. Tu chyba wchodzi w grę
    tylko dobra wola

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2007-01-18 21:53:57
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    No i tutaj musisz sobie odpowiedziec na jedno zaje.. , ale to zaje..
    wazne pytanie: gdzie jest lepiej nocowac? przed drzwiami do klatki czy
    na wycieraczce przed drzwiami do swojego mieszkania??

    --
    Pozdro
    Harry

  • 8. Data: 2007-01-18 23:23:48
    Od: "Andrzej" <e...@o...pl>

    Zawsze można założyc domofon otwierany z klawiatury bez klucza (można i
    kluczem). Podajesz pin do własnego mieszkania i enter ;-)
    Ale podniosą się głosy, że osoby starsze mają ulotną pamięć...
    Rację będzie miała większość, jeśli jesteś we wspólnocie to raczej wspólnota
    będzie liczyła proporcję głosów udziałami w nieruchomości (metraż) ale nie
    koniecznie. Jeśli we wspólnocie większość ma miasto - przekonaj je, że
    jesteście wyłożyć pieniądze na domofon z własnej kieszeni. Raczej się
    zgodzi - zapłać za tych niechętnych i masz z głowy. W mojej klatce kilka
    osób było niechętnych i ich nazwiska pominięto na domofonie a drzwi
    otwierały kluczem. Co do spania przed wycieraczką - raczej regulamin
    wspólnoty czy spółdzielni czy bloku raczej tego nie dopuszcza - znalazłoby
    się dużo chętnych bezdomnych na taką okazję. Masz więc mocny argument.
    Pozostaje jeszcze zrozumienie ludzkich potrzeb. Ludzie z reumatyzmem,
    gośćcem i innymi takimi schorzeniami faktycznie mogą nie mieć mocy w dłoni
    żeby orzekręcić klucz i naraz ciągnąć za drzwi. Zadbaj o to, by od strony
    technicznej im to ułatwić. W domu najpierw przekręcą zamek, który chodzi jak
    po maśle a potem spokojnie nacisną klamkę lekko chodzących drzwi i wejdą do
    domu bez kłopotu. Jeśli tych problemów nie rozwiążesz - będziesz miał
    domofon a drzwi podparte np. kamieniem czy innym wynalazkiem.

  • 9. Data: 2007-01-19 09:21:57
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > No i tutaj musisz sobie odpowiedziec na jedno zaje.. , ale to zaje.. wazne
    > pytanie: gdzie jest lepiej nocowac? przed drzwiami do klatki czy na
    > wycieraczce przed drzwiami do swojego mieszkania??

    Chyba obaj zapomnieliscie o tym, ze niepelnosprawnosc moze oznaczac takze
    brak rak, dloni albo brak wladzy nad nimi. U mnie na osiedlu jest np. taki
    mlody czlowiek, ktory bawil sie duzo petardami w dziecinstwie. Oczywiscie -
    zyje, pracuje, piszac na komputerze takimi dwoma patyczkami przypietymi do
    kikutow. Ale o otwieraniu drzwi kluczem w przypadku tych nowych domofonow z
    "otworami na palce" nie ma mowy. Stare domofony z przyciskami - spoko... ale
    taki nowy uniemozliwia wejscie nawet gdy w domu ktos jest. A innych juz sie
    praktycznie nie montuje.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 10. Data: 2007-01-19 11:20:56
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Drzwi domofonowe z elektrozaczepem mogą być otwierane na brelok zbliżeniowy, i to
    pewnie rozwiąże problem inwalidów bez
    palców.
    Na upartego można jeszcze dołożyć siłownik do otwierania drzwi.
    JaC

    It has removed 2930 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!