  • 1. Data: 2006-02-06 22:44:43
    Temat: Jak zatytułować odpowiedź na odpowiedź?
    Od: "edek" <e...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    sorry za takie pytanie ale mam problem.
    Otrzymałem pismo: Odpowiedź powoda na sprzeciw od nakazu zapłaty...
    Teraz chcę odpowiedzieć na to pismo i nie wiem jak to ująć żeby jakoś brzmiało.
    Chyba nie: Odpowiedź pozwanego na odpowiedź powoda na sprzeciw od nakazu
    zapłaty...?
    Proszę doradźcie coś
    pozdrawiam
    edek

  • 2. Data: 2006-02-06 23:02:54
    Temat: Re: Jak zatytułować odpowiedź na odpowiedź?
    Od: scream <n...@p...pl>

    edek napisał(a):
> [...]
    > Chyba nie: Odpowiedź pozwanego na odpowiedź powoda na sprzeciw od nakazu

    Mnie uczyli, że nie trzeba tytułować każdego pisma. Po prostu zacznij je
    od "W nawiązaniu do..." i starczy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-02-06 23:09:57
    Od: "mic" <m...@p...pl>

    ja uzywam odpowiedz pozwanego na sprzeciw powoda od nakazu zaplaty

  • 4. Data: 2006-02-07 07:19:08
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "mic" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ja uzywam odpowiedz pozwanego na sprzeciw powoda od nakazu zaplaty

    odpowiedz pozwanego na sprzeciw powoda?
    a czemuz to powod mialby sie sprzeciwiac?

  • 5. Data: 2006-02-07 07:36:56
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

> [...]
    > brzmiało.
    > Chyba nie: Odpowiedź pozwanego na odpowiedź powoda na sprzeciw od nakazu

    A jest w ogole cos takiego jak odpowiedz na odpowiedz powoda na sprzeciw?
    Nie jest tak, ze najpierw wydawany jest nakaz zapłaty, potem sprzeciw
    pozwanego, potem powod wystosowuje odpowiedz na sprzeciw i wyznaczana jest
    rozprawa i tam mozna przedstawic fakty czy dowody.

    W koncu obowiazuje zasada koncentracji materialu dowodowego?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 6. Data: 2006-02-07 07:43:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michał Wilk napisał(a):
    > A jest w ogole cos takiego jak odpowiedz na odpowiedz powoda na
    > sprzeciw?

    A co stoi na przeszkodzie żeby ją złożyć?

    tak? ;)

    KG

  • 7. Data: 2006-02-07 08:03:55
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > A co stoi na przeszkodzie żeby ją złożyć?

    No dobra, pomylilo mi sie z uproszczonym i nakazowym;-)

    Ale mimo wszystko - przeciez zaraz po wniesieniu sprzeciwu nakaz traci moc,
    to po co jeszcze ustosunkowywac sie to jakichs odpowiedzi powoda, skoro i
    tak bedzie mozna wszystkie racje przedstawic na rozprawie?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2006-02-07 08:09:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michał Wilk napisał(a):
    > Ale mimo wszystko - przeciez zaraz po wniesieniu sprzeciwu nakaz traci
    > moc, to po co jeszcze ustosunkowywac sie to jakichs odpowiedzi powoda,
    > skoro i tak bedzie mozna wszystkie racje przedstawic na rozprawie?

    Bo niektórzy nie zamierzają pojawić się na rozprawie albo uważają że
    sobie nie poradzą, bo treść pisma mogą skonsultować z prawnikiem, bo w
    pozwie w zasadzie nic nie było, a powód przedstawił swoje stanowisko i
    dowody dopiero w odpowiedzi na sprzeciw itd.

    KG

  • 9. Data: 2006-02-07 09:29:04
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    edek <e...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Proszę doradźcie coś

    Dużo dyskusji mało porad ;-)
    Należy po prostu napisać:
    Pismo procesowe pozwanego/powoda - w zależnosci od roli, w której w danym
    postępowniu występujesz

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 10. Data: 2006-02-07 09:30:24
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > Dużo dyskusji mało porad ;-)

    Bo to grupa dyskusyjna a nie kancelaria;-)

    Pozdrawiam,
    Michal