  • 11. Data: 2006-02-07 10:05:33
    Temat: Re: Jak zatytułować odpowiedź na odpowiedź?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Michał Wilk <m...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Bo to grupa dyskusyjna a nie kancelaria;-)

    :-)))

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 12. Data: 2006-02-07 10:13:23
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    edek napisał(a):

    > Proszę doradźcie coś

    Odpowiedź na pismo z dnia : X/X/X, nr l p dz np ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2006-02-07 14:13:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > po co jeszcze ustosunkowywac sie to jakichs odpowiedzi powoda, skoro i
    > tak bedzie mozna wszystkie racje przedstawic na rozprawie?

    Będzie można albo i nie, sędzia pozwoli się wypowiedzieć albo nie,
    zaprotokołuje to co strona powie albo coś innego albo w ogóle nic.
    Lepiej na spokojnie zredagować pismo i niech w aktach będzie to na czym
    stronie zależy.

  • 14. Data: 2006-02-07 20:53:36
    Od: "edek" <e...@w...pl>

    > Ale mimo wszystko - przeciez zaraz po wniesieniu sprzeciwu nakaz traci moc,
    > to po co jeszcze ustosunkowywac sie to jakichs odpowiedzi powoda, skoro i
    > tak bedzie mozna wszystkie racje przedstawic na rozprawie?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    Witam ponownie!
    Sąd zobowiązuje mnie do ustosunkowania się w terminie 7 dni do treści pisma -"
    pod rygorem przyjęcia, że pozwany nie kwestionuje twierdzeń i żądan w piśmie
    zawartych".

    dziękuję wszystkim za rady i sugestie.
    pozdrawiam
    edek