  • 1. Data: 2006-02-06 22:19:02
    Temat: ochrona danych osobowych w internecie
    Od: "pozycjonowanie" <f...@p...fm>

    Witam,

    mam pytanie, ktos umieszcza przykladowo moje dane osobowe na grupie
    dyskusyjnej, tj. imie, nazwisko, adres zamieszkania, tel mail itp.

    dodatkowo oklamuje i nazywa osobe "oszustem"

    Jak to wyglada w oczach prawa w sieci? wiem ze mozna to gdzies zglosic ale
    gdzie?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-02-06 23:12:44
    Temat: Re: ochrona danych osobowych w internecie
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pozycjonowanie" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > dodatkowo oklamuje i nazywa osobe "oszustem"
    >
    > Jak to wyglada w oczach prawa w sieci? wiem ze mozna to gdzies zglosic ale

    do sądu;)

  • 3. Data: 2006-02-06 23:13:39
    Od: "pozycjonowanie" <f...@p...fm>

    Witam

    slyszalem jakis czas temu o "policji internetowej"

    jak to funkcjonuje? mozna jakis namiar prosic?

    Pozdrawiam serdecznie
    Tomek

  • 4. Data: 2006-02-06 23:24:03
    Od: "mic" <m...@p...pl>

    przedewszyskim zglos sprawe na adres abuse@domenaoperatora

    w przypadku tpsa jest to a...@t...pl

    no i oczywiscie pozostaje ci zgloszenie sprawy do prokuratury - powodztwo
    karne na wniosek - lub bezposrednio do sadu cywilnego - powodztwo cywilne o
    znieslawienie.

  • 5. Data: 2006-02-07 00:20:45
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mic" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karne na wniosek - lub bezposrednio do sadu cywilnego - powodztwo cywilne

    a TObie oczywiscie pozostaje nauczenie sie odpowiedniego odpowiadania pod
    postem!!

  • 6. Data: 2006-02-07 07:54:55
    Od: "Dorota D." <d...@g...com>

    > a TObie oczywiscie pozostaje nauczenie sie odpowiedniego odpowiadania pod
    > postem!!

    A Tobie cięcia cytatów i usuwania z postu treści, do której się
    (odpowiednio) nie odnosisz ;->

    D.

  • 7. Data: 2006-02-07 10:14:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pozycjonowanie napisał(a):
> [...]
    >
    > dodatkowo oklamuje i nazywa osobe "oszustem"
    >
    > Jak to wyglada w oczach prawa w sieci? wiem ze mozna to gdzies zglosic ale

    z innej beczki, poczytaj art 212 kk.

    P.

  • 8. Data: 2006-02-08 10:54:37
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A Tobie cięcia cytatów i usuwania z postu treści, do której się
    > (odpowiednio) nie odnosisz ;->

    z tego co pamietam jak pisalem ta wzkazowke,
    to specjalnie umiescilem ja w takim a nie innym miejscu

    pozdr Cie Droga Dorotko:)