  • 1. Data: 2006-02-06 22:45:08
    Temat: Awizo - sad - mylne imie adresata?
    Od: "dadiB" <d...@n...interia.pl>

    Pierwszy raz tutaj, wiec witam wszystkich.

    Mam takie pytanko.
    Dostalem na swoj adres domowy awizo. Jak sie okazalo na poczcie, z sadu.
    Z tym ze nazwisko sie zgadza, adres tez, natomiast imie nie. Ale ... imie
    jest takie jak ja mam na drugie.

    I teraz sie zastanawiam. Bo w gre wchodza dwie opcje.
    Albo ktos sie walnal w kancelarii sadu wypisujac dane adresata i wpisal moje
    drugie imie, a awizo dotyczy mnie?

    Albo opcja 2, czyli chodzi o inna osobe, a ustalono adres blednie.

    Sytuacje komplikuje fakt, ze nic mi nie wiadomo o czymkolwiek co by mnie
    dotyczylo w sadzie?

    Co radzicie?
    Postarac sie to odebrac, no bo moze do mnie?
    Czy tez nie odbierac, no bo de facto nie do mnie?

    Pzdr

    dadiB

  • 2. Data: 2006-02-06 23:18:14
    Temat: Re: Awizo - sad - mylne imie adresata?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ds8jkf$cb4$1@nemesis.news.tpi.pl dadiB
    <d...@n...interia.pl> pisze:

> [...]
    > Albo opcja 2, czyli chodzi o inna osobe, a ustalono adres blednie.
    > Sytuacje komplikuje fakt, ze nic mi nie wiadomo o czymkolwiek co by mnie

    Bo ja wiem?

    > Postarac sie to odebrac, no bo moze do mnie?
    To może odbierz?

    > Czy tez nie odbierac, no bo de facto nie do mnie?
    No to może nie odbieraj?

    Jotte

  • 3. Data: 2006-02-07 00:40:46
    Od: <d...@w...pl>

    Jeśli drugie imię jest wpisane w dowodzie lub w akcie urodzenia, nie będzie
    można w razie kłopotów udowodnić, że nie można było domyślić się o za
    adresowaniu go do nas. Jeśli brak mienia w dowodzie i nie chce Pan
    ryzykować należy poinformować pocztę że adresat jest nie znany.

  • 4. Data: 2006-02-07 02:13:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    d...@w...pl wrote:

> [...]
    > adresowaniu go do nas. Jeśli brak mienia w dowodzie i nie chce Pan
    > ryzykować należy poinformować pocztę że adresat jest nie znany.

    A ja w dowodzie nie mam drugiego, a jak poszedlem do UM zakladac DG to
    od razu obydwa wyskoczyly. I co?

    Ja polecam odebrac, jesli faktycznie nie jest do adresata, to wyniknie
    to z tresci. Zawsze mozna odeslac, stwierdzajac, ze zaszla jakas
    pomylka.

    Warto pamietac, ze 2 nieodebrane polecone sad moze uznac za
    "dostarczone". Wiec zawsze jednak lepiej wiedziec co do nas pisza, zeby
    sie nie obudzic kiedys, jak kolbami do drzwi zalomocza i w bransoletkach
    wyprowadza...

    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 5. Data: 2006-02-07 07:27:00
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    zawsze odbierac chyba ,ze masz "dobrego" listonosza i machnie na ZPO
    "adresat nieznany" czy "adresat wyprowadzil sie"

    pozdrawiam