  • 1. Data: 2006-02-06 18:34:08
    Temat: komu wytoczyc proces ?
    Od: Ona Wawa<m...@w...pl>

    Pracowalam bez umowy o prace.Miala byc zawarta po okresie probnymm- jeden
    miesiac.NIe zostala ze mna wlasciwie rozwiazana umowa.NIe chca mi wyplacic
    pieniedzy.Kontaktowalam sie przez caly czas od rozmowy kwalifikacyjnej do teraz z
    ta sdama osobą.Pracownikiem firmy ktora jest autoryzowanym przedstawicielem
    Orange.On jest tam ponoc "tylko "konsultantem klienta.Twierdzi ze jest
    podwykonawca tej firmy.Mam pozwac do sadu jego czy tez firme w ktorej pracuje?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-06 19:56:51
    Temat: Re: komu wytoczyc proces ?
    Od: <d...@w...pl>

    Trochę mało przejrzysty opis sytuacji

    Kto Pana dopuścił do pracy ???

    I na kogo rzecz Pan pracował

  • 3. Data: 2006-02-07 07:36:34
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    d...@w...pl napisal(a):

    > Trochę mało przejrzysty opis sytuacji
    >
    > Kto Pana dopuścił do pracy ???
    >
    > I na kogo rzecz Pan pracował
    Na tyle przejrzysty, że można się zorientować jakiej płci jest autor
    postu. ;)
    Ania

    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    *************************www.madej.master.pl ************************

  • 4. Data: 2006-02-07 08:27:39
    Od: Ona Wawa<m...@w...pl>

    Pracowalam na rzecz Pana X pracujacego dla firmy Ramsat.Ustalalam dla niego
    spotkania.Teraz nie hcce wyplacic mi wynagrodzenia tlumaczac ze mu nie
    udowodnie nic.Mam dowody jednak nie wiem czy moge w obecnej sytuacji pozwac
    jego czy tez wlasciciela firmy dla ktorej on pracowal.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-02-07 09:25:30
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > pozwac
    > jego czy tez wlasciciela firmy dla ktorej on pracowal.

    troche niejasno piszesz
    kto byl pracodawca a nie kierownikiem, szefem itd itp???
    kto przyjal Cie do pracy ???
    czy X jest pracownikiem Ramsat czy zleceniobiorca, podwykonawca itd itp??
    Czy Psn X prowadzi dzialalność godpodarcza??

    pozwac musisz pracodawce