  • 1. Data: 2006-02-06 18:07:38
    Temat: przelew bankowy opłata za neta
    Od: "izyd1" <i...@o...pl>

    kilka miesięcy z rzędu dokonywałem opłaty faktury za Internet za pomocą
    przelewu korzystając z Internetu, a faktury zostały w domu "czyste" w jaki
    sposób wybrnę z wezwania i udokumentowania w urzędzie skarbowym

  • 2. Data: 2006-02-06 18:21:53
    Temat: Re: przelew bankowy opłata za neta
    Od: "Cyberix" <r...@m...pl>

    > kilka miesięcy z rzędu dokonywałem opłaty faktury za Internet za pomocą
    > przelewu korzystając z Internetu, a faktury zostały w domu "czyste" w
    > jaki sposób wybrnę z wezwania i udokumentowania w urzędzie skarbowym

    Najlepiej składająć PITa dołącz kserokopie faktur, to powinno wystarczyć.
    Zawsze tak robie robiąc odpisy i US nigdy mnie do niczego nie wzywał, żeby
    cokolwiek pokazywać. To raczej US musiałby udowodnić, że ewentualne faktury
    są lewe a nie Ty udowadniać że są prawdziwe.
    Poczytaj tutaj: http://www.pit.pl/ulga-internet/

  • 3. Data: 2006-02-06 19:05:05
    Od: "Noodles" <n...@e...net.pl>

    Użytkownik "izyd1" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kilka miesięcy z rzędu dokonywałem opłaty faktury za Internet za pomocą
    > przelewu korzystając z Internetu, a faktury zostały w domu "czyste" w jaki
    > sposób wybrnę z wezwania i udokumentowania w urzędzie skarbowym

    Wydrukuj i pokaż w US potwierdzenie przelewu. Przeciez bankowość
    internetowa to umozliwia. Takie potwierdzenie jest ważnym dokumentem
    bez żadnych pieczątek i podpisów.

  • 4. Data: 2006-02-06 19:16:29
    Od: "barteks" <b...@N...gazeta.pl>

    Cyberix <r...@m...pl> napisał(a):

    > Najlepiej składająć PITa dołącz kserokopie faktur, to powinno wystarczyć.
    > Zawsze tak robie robiąc odpisy i US nigdy mnie do niczego nie wzywał, żeby
    > cokolwiek pokazywać.

    Ja nigdy nie dołączam kopii faktur do PITa i nigdy nie mam problemów z US :)

  • 5. Data: 2006-02-06 20:26:24
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    izyd1 napisał(a):
    > kilka miesięcy z rzędu dokonywałem opłaty faktury za Internet za pomocą
    > przelewu korzystając z Internetu, a faktury zostały w domu "czyste" w jaki
    > sposób wybrnę z wezwania i udokumentowania w urzędzie skarbowym
    Faktury zawsze pozostaja czyste.
    Wydrukuj potwierdzenie przelewu i tyle.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-02-06 21:53:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Cyberix napisał(a):

    > Najlepiej składająć PITa dołącz kserokopie faktur, to powinno wystarczyć.

    Żadnych faktur z żadnym PIT-em!! Jak urząd będzie raczył zobaczyć, to
    wezwie. Ma na to prawie 6 lat i w takim okresie MUSISZ trzymac i faktury
    i ew. potwierdzenia wpłat.

    M.

  • 7. Data: 2006-02-07 21:15:50
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Żadnych faktur z żadnym PIT-em!! Jak urząd będzie raczył zobaczyć, to
    > wezwie. Ma na to prawie 6 lat i w takim okresie MUSISZ trzymac i faktury
    > i ew. potwierdzenia wpłat.

    A gdzie jest napisane, że nalezy trzymać potwierdzenia wpłat?? Czy mozesz
    podać podstawę prawną tego twierdzenia? Wg mojej wiedzy ma być faktura VAT,
    wystawiona na osobę, która bedzie sobie odliczać. I to winno wystarczyć.